حضور پررنگ در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی حوزه فناوری، یکی از رسالت‌های اصلی پارک علم و فناوری گلستان است

حضور پررنگ در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی حوزه فناوری، یکی از رسالت‌های اصلی پارک علم و فناوری گلستان است

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، نخستین جلسه برنامه‌ریزی برای حضور شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس۲۰۲۱) با حضور مدیر مرکز رشد جامع گرگان و تعداد ۹ نفر از مدیران هسته‌ها و واحدهای فناور متقاضی شرکت در این نمایشگاه در محل پارک گلستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر عمرانی، مدیر مرکز رشد جامع گرگان بیان داشت: حضور پررنگ در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در حوزه نوآوری و فناوری، به طور قطع به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران پارک علم و فناوری گلستان و همچنین رسالت‌های اصلی این پارک به عنوان متولی زیست‌بوم نوآوری و فناوری در استان گلستان به شمار می‌رود.

دکتر عمرانی تصریح کرد: در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد یک غرفه به مساحت ۴۸ مترمربع برای معرفی آخرین دستاوردهای هسته‌ها و واحدهای فناور عضو پارک در سالن شماره۵ این نمایشگاه توسط پارک اجاره شده که به صورت رایگان در اختیار ۹ هسته و واحد فناور عضو مراکز رشد گرگان و گنبد جهت ارائه آخرین دستاوردهایشان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه، ضمن تشریح بخش‌های مختلف دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، به برنامه‌ریزی دقیق و جامع هسته‌ها و شرکت‌ها جهت حضور هدفمند و فعال در این نمایشگاه تاکید کرد.

مدیر مرکز رشد جامع گرگان با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود، بیان داشت: شما می‌توانید با حضور در این نمایشگاه علاوه‌بر معرفی و ارائه خدمات و کالاها به بازدیدکنندگان و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها، با حضور در بخش‌های جانبی نمایشگاه از قبیل «پاویون مشاوران»، «تجربه فناوری»، «رویداد کافه سرمایه»، «استیج عمومی اینوتکس»، «استیج تخصصی اینوتکس» و «تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس»، به بهترین نحو از حضور در این رویداد بزرگ بین‌المللی لذت ببرید.

در این جلسه همچنین یکایک حاضران با مشاهده طرح پلان غرفه پارک، نظرات خود را پیرامون حضور موثرتر در این نمایشگاه مطرح کردند.

گفتنی است؛ نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری با هدف توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و معرفی فرصت‌های نوین سرمایه گذاری و همچنین شبکه‌سازی بین المللی و تولید محتوای ناب آموزشی برگزار می‌شود.

دهمین دوره این نمایشگاه این بار به شیوه‌ای جدید و نوآورانه و به‌صورت ترکیبی از بخش‌‌های حضوری و مجازی در فضایی باز و فاصله‌گذاری اجتماعی از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات