با هدف رفع نیازهای فناورانه پیش رویداد صنایع شیمی به همت شرکت فناور بهین فناوری برگزار شد

با هدف رفع نیازهای فناورانه پیش رویداد صنایع شیمی به همت شرکت فناور بهین فناوری برگزار شد



به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم،پیش رویداد صنایع شمیایی با هدف رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و ارائه طرح های سرمایه گذاری فناورانه در استان قم برگزار شد.
بنابراین گزارش، در این پیش رویداد؛ ۲۵ شرکت کننده شامل فناوران، صاحبان طرح(۲۱ فناور، ۲ شرکت صنعتی متقاضی فناوری و ۲ دانشجو) حضور داشتند.
دکتر مرادی، مدیر واحد فناور شرکت بهین فناوری طراح و مجری این رویداد گفت: شرکت کننده ها از شهرهای مختلف کشور از جمله قم، اصفهان، رشت، لاهیجان، چابهار و برخی دیگر از مراکز رشد و تحقیقاتی ایده ها و طرح های خود را ارایه دادند.
وی با بیان اینکه تمام تلاش و همت خود را برای کاربردی شدن طرح ها و ایده های به کار خواهیم بست گفت: در حال حاضر در حال رایزنی و طراحی ۳ نیاز صنعتی را توسط ۳ تیم فناوری هماهنگ و برنامه ریزی کنیم.
مرحله اول این رویداد با موضوعات محوری تجهیزات و ماشین آلات و قطعات خاص، فرمولاسیون و محصولات جدید، داخلی‌سازی مواد اولیه، فرآوری و بازیافت ضایعات، بهبود خواص محصولات وافزایش کیفیت محصولات با تمرکز بر سه حوزه نوآوری های پلیمر، رنگ و رزین و مواد شیمیایی برگزار شد و رویداد اصلی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات