سرمایهگذاری اسمارتآپ در استارتاپ کارتو
این زوج برای دستیابی به دانش بیشتر تحصیل در رشته MBA را برگزیدند و اینبار قبل از شروع کسب و کاری تازه، شروع به نیازسنجی از بازار کردند و گروههای مختلف کسب و کار را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت گروه مشاغل خانگی را به عنوان گروه هدف انتخاب کردند. حسن زاده همچنین در مورد انتخاب اسمارتآپ به عنوان سرمایهگذار افزود: «علت اصلی اینکه به سمت اسمارتآپ جذب شدیم، این بود که ما بیشتر از جذب سرمایه صرف، به دنبال منتوری بودیم که نه تنها به دانش کسب و کار مسلط باشد بلکه تجربه عملی ایجاد و اداره کسب و کار را نیز داشته باشد.
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات