شرکت پارس اکسون در نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت، حضوری موثر داشت

شرکت پارس اکسون در نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت، حضوری موثر داشت


شرکت پارس اکسون و نیروهای متخصص این شرکت در نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت تهران ۲۰۲۱ حضوری موفق داشتتد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ شرکت پارس اکسون نانو فناور، واحد فناور مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته(BAIEX ۲۰۲۱)  که با مشارکت بیش از ۷۰ شرکت داخلی و مشتریان بین المللی، واردکنندگان محصولات پتروشیمی و ... در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور یافت.

حسین وثوقی مدیر عامل شرکت پارس اکسون نانو فناور گفت: حضور در این نمایشگاه با هدف معرفی محصول در حوزه افزایش عمر و کیفیت آسفالت که تکنولوژی جدیدی در کشور محسوب می شود انجام شد.

وی اشاره کرد: در این نمایشگاه رامین یعقوبی مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی، احمد منصوریان عضوهیات علمی بخش قیر و آسفالت و سرپرست بخش قیر و آسفالت و مهندس قدیم رئیس بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دبیر کارگروه ارزیابی واحدهای قیرساز از غرفه شرکت بازدید نمودند.

در نمایشگاه مذکور قدیری، مسئول روسازی قرارگاه خاتم درغرفه ی شرکت حضور یافت و با مشخصات فنی محصولات در حوزه آسفالت آشنا گردید و رایزنی های مثبتی در خصوص اجرای طرح با مهندس دلاوری نماینده مسئول مالی شهرداری تهران انجام گردید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات