رقابت تنگاتنگ والمارت و آمازون برای اجرای...

رقابت تنگاتنگ والمارت و آمازون برای اجرای...

رقابت تنگاتنگ والمارت و آمازون برای اجرای برنامه‌های بازاریابی در سال ۲۰۲۱

فروشگاه‌های بزرگ دنیا از جمله آمازون و والمارت رقابت تنگاتنگی در سال ۲۰۲۱ دارند. این دو برند در حال طراحی برنامه‌های پیشرفته بازاریابی خود هستند و به تازگی از یک رویداد جدید پرده‌برداری کرده‌اند.

در اولین قدم آمازون از یک رویداد جدید به نام روز آمازون "آمازون پرایم" خبر داده است. آمازون پرایم یک رویداد اختصاصی برای ۱۵۰ میلیون عضو پرمیوم آمازون است که در آن تخفیفات و پیشنهادات خاص ارائه می‌شود.

در نقطه مقابل والمارت یک رویداد سه روزه اختصاصی برای مشتریان خود طراحی کرده است. در این رویداد مشتریان والمارت از روزهای بزرگ فروش با تخفیفات ویژه استفاده میکنند.

این رویدادهای اختصاصی جدید بسیار شبیه رویدادی نظیر جمعه سیاه (یا بلک فرایدی) هست که هر یک از باندها به صورت اختصاصی برای مشتریان خود طراحی کرده‌اند.

این رویدادها به شکل چندکاناله یا ( Multi_Channel ) طراحی شده است . در واقع برنامه ریزی این رویدادها در تمامی ابعاد از جمله آنلاین، آفلاین(فروشگاهی) و باشگاه مشتریان بوده است.

تاکنون برندهای ایرانی در طراحی رویدادهای خاص برای مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان خود ضعیف عمل کرده‌اند‌. با این وجود بررسی برندهای پیشرفته در دنیا میتواند ایده‌های ایجاد جامعه مشتریان را فراهم آورد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات