کارشناسان حوزه اقتصادی و شرکت‌های تولیدی کشور کنیا، به مازندران سفر کردند

کارشناسان حوزه اقتصادی و شرکت‌های تولیدی کشور کنیا، به مازندران سفر کردند

یک هیات ۲۲ نفره شامل کارشناسان حوزه اقتصادی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی عضو اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن نایروبی (پایتخت کشور کنیا) به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف بازدید از توانمندی‌های شرکت دانش بنیان و فناور خزرالکتریک عضو پارک علم و فناوری مازندران، به مازندران سفر کردند.

به گزارش  روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن ایالت نایروبی کنیا پس از امضای تفاهم نامه، از علاقمندی کشورش در بخش انتقال تکنولوژی‌های بخش ماشین آلات کشاورزی و غذایی از جمهوری اسلامی ایران به ویژه شرکت خزرالکتریک خبر داد.

جفری کیمانی گفت: از امروز فصل جدید همکاری‌های کشور کنیا در بخش ماشین آلات کشاورزی و صنایع مدیریت پسماند و ضایعات بخش کشاورزی با شرکت‌های ایرانی آغاز شده که به نفع اقتصاد نایروبی پایتخت این کشور خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن پایتخت کشور کنیا افزود: اتاق بازرگانی وصنایع و معادن این کشور برنامه ویژه‌ای برای توسعه همکاری‌ها داشته و تا دو ماه آینده نیز گروه‌های دیگری به ایران برای ارزیابی ظرفیت‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی بخش کشاورزی اعزام می‌شوند.

رییس هیت مدیره شرکت دانش بنیان خزرالکتریک هم گفت: این شرکت در ساخت کارخانه‌های دانه پیلت برای مرغداری‌ها (آغاز تا پایان) از جمله دستگاه‌ها و تجهیزات تولیدی و جانبی در تولید مزارع مرغ گوشتی، تخم گذار، جوجه کشی و نیز بازیافت و ضایعات کشتارگاهی، دستگاه‌های خُشک کُن غلّات و همچنین تجهیزات پرورش ماهی و تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به بازیافت دام و طیور به کود، سالانه تولیدات قابل توجهی دارد.

فریدون امینی نوایی افزود: ظرفیت کارخانه تولید دان به پیلت از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲۰ تُن در ساعت بوده و مقرر شد این شرکت تجهیزات درخواستی طرف کنیایی را تامین و صادر کند.
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری دوجانبه، میان شرکت دانش بنیان خزرالکتریک و رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن ایالت نایروبی (پایتخت کشور کنیا) در زمینه‌های عرضه خدمات فنی و مهندسی و نیز ماشین آلات کشاورزی امضا و مبادله شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات