نشست مشترک شرکت های پردیس انرژی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

نشست مشترک شرکت های پردیس انرژی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد


اولین دورهمی بین شرکت های پردیس انرژی به همت پردیس فناوری انرژی و میزبانی شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق با موضوع انتقال تجربه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس انرژی، این رویداد در تاریخ ۲۳ خرداد در محل شرکت آهار و با حضور حدود ۳۰ شرکت از دوره های رشد مقدماتی، رشد و پسا رشد برگزار شد. مهندس خراط، مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان در حوزه صنعت گاز نیز به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حضور داشت.

در ابتدا مهندس معصومه ذاکریان، مدیر پردیس انرژی پارک خراسان، ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت های حاضر، مهم ترین برنامه های پردیس را اعلام کرد.

در ادامه مهندس جهانی، رئیس هیات مدیره شرکت آهار نیز درخصوص فرآیند مدیریت دانش در شرکت، به بیان انتقال تجربه پرداخت. سپس مهندس هاتف، مدیر عامل شرکت آهار، در مورد فرآیندهای جذب و پذیرش و همچنین نگهداشت منابع انسانی توضیح داد. مهندس هاتف همچنین درباره تیپ های شخصیتی و آزمون هایی که شرکت آهار در بدو ورودِ نیروهای جدید از آن ها میگیرد توضیحاتی ارائه کرد.

سخنران بعدی مهندس خراط بود که با ارائه مهمترین اقدامات شرکت ملی گاز درخصوص خودکفائی محصولات و خدمات، شرکت ها را به ارتباطات بیشتر با پردیس انرژی و شبکه سازی بین یکدیگر ترغیب کرد.

در پایان مهندس ذاکریان از شرکت آهار به منظور میزبانی این نشست و از مهندس اکبر امینی، معاون خدمات فناوری پارک تشکر کرد. . در انتها شرکت های حاضر به بازدید از بخش های مختلف شرکت آهار پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات