در زمینه ساخت تخصصی کمپرسورهای سانتریفیوژ، تقریبا در کشور بی‌رقیب هستیم

در زمینه ساخت تخصصی کمپرسورهای سانتریفیوژ، تقریبا در کشور بی‌رقیب هستیم


مدیرعامل شرکت پرتو صنعت پاژ گفت: حدود شش سال است که مشغول ساخت این کمپرسورها هستیم‌ و تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت ما در زمینه ساخت این کمپرسورها به طور تخصصی فعالیت کند.

حسین خطیبی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم ‌و فناوری خراسان اظهار کرد: شرکت پرتو صنعت پاژ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان است که از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: ابتدا در حوزه مهندسی معکوس، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت داشتیم، سپس به صورت تخصصی به سمت طراحی و تولید توربین کمپرسورها، پمپ‌های سانتریفیوژ و روتور کانتینر با تکنولوژی بالا و اخیرا نیز وارد حوزه فولاد شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پرتو صنعت پاژ اضافه کرد: پمپ‌های سانتریفیوژ به واسطه سرعت بالایی که‌ دارند به پمپ‌های سانتریفیوژ اینتگرال‌گیر معروف هستند که این پمپ‌ها دارای حجم هوازی بالا، سرعت زیاد و‌ فشار کمتری هستند.

خطیبی بیان کرد: تمام واحد صنعتی که به هوای فشرده پر‌حجم نیاز دارند از این کمپرسورها استفاده می‌کنند و مشتریان محصولات ما صنایع نفت، گاز، فولاد، پتروشیمی و همچنین صنایع سیمان، غذایی و کاغذسازی هستند.

مدیرعامل شرکت پرتو صنعت پاژ ادامه داد: حدود شش سال است که مشغول ساخت این کمپرسورها هستیم‌ و تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت ما در زمینه ساخت این کمپرسورها به طور تخصصی فعالیت کند.

خطیبی خاطرنشان کرد: به واسطه اعتبار و برند پارک علم‌ و فناوری خراسان و با توجه به شرایط و مسائلی که شرکت پرتو صنعت دارد، در بسیاری از پروژه‌ها به‌صورت طرح تشریفاتی و خارج از مناقصات، کارهای خود را انجام می دهیم. همچنین پارک با در اختیار گذاشتم فضا جهت توسعه شرکت و حمایت‌های مالی، مسیر پیشرفت را برای ما هموار ساخته است.

وی تاکید کرد: بازار داخلی کشور نیاز شدید به این کمپرسورها را دارد و به همین منظور وارد صادرات نشدیم. تحریرم‌ها، ارائه محصول و پاسخگویی خدمات پس از فروش باکیفیت به مشتریان، در پیشرفت شرکت تاثیرگذار بوده است.

شایان ذکر است شرکت پرتو صنعت پاژ برای ساخت این کمپرسورها بیش از  ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات