نشست تخصصی جذب سرمایه گذار ویژه شرکتهای فناور حوزه کشاورزی در نیشابور برگزار شد

نشست تخصصی جذب سرمایه گذار ویژه شرکتهای فناور حوزه کشاورزی در نیشابور برگزار شد


نشست تخصصی جذب سرمایه گذار ویژه شرکتهای فناور حوزه کشاورزی با حضور مدیر و کارشناسان اداره تعاون روستایی شهرستان نیشابور در محل مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، به منظور کمک به توسعه فعالیت های شرکت های فناور و نیز تجاری سازی محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه شرکت ها و واحدهای فناوری حوزه کشاورزی، نسشت تخصصی جذب سرمایه گذار با حضور مدیر و کارشناسان اداره تعاون روستایی شهرستان در مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

در ابتدای این نسشت علیرضا شیرازی، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور در حوزه کشاورزی، به ارایه توضیحاتی در خصوص ماموریت های پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد و تبیین دستور کار این جلسه سرمایه گذاری پرداخت.

در ادامه هریک از شرکت های فناور ضمن معرفی حوزه تخصصی فعالیت ها، به ارایه دستاوردها، محصولات و خدمات خود پرداختند و با اشاره به ظرفیت های موجود و نیز برنامه کاری شرکت در زمینه تولید و ارایه خدمات بر اساس طرح کسب و کار شرت، به تبادل نظر با کارشناسان تخصصی این حوزه از اداره تعاون روستایی نیشابور در خصوص شیوه های مختلف سرمایه گذاری پرداختند.

در خاتمه این جلسه بازدید از کارخانه و کارگاهای تولید محصولات این شرکت ها و نیز برگزاری جلسات تخصصی در ادامه این فرآیند نیز با هماهنگی طرفین برای هفته آتی برنامه ریزی گردید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات