در مجتمع‌فرهنگی پارک مهدکودک و آژانس تجهیز خواهد شد/تغییراتی در هویت‌بصری سایت‌مرکزی‌پارک درحال‌انجام است


پیرو طرح جامع پارک علم و فناوری خراسان و در مجتمع فرهنگی، مهدکودک و آژانس تجهیز شده و تا ۲ ماه آینده بهره برداری خواهد شد. همچنین تغییراتی در المان‌های فضا و ساختمان‌های داخلی پارک در حال انجام است.

ابوذر امینی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: پیرو طرح جامع پارک علم و فناوری خراسان، موقعیتی در ضلع جنوبی به عنوان مجتمع فرهنگی در حال ساخت است. در این مجتمع علاوه بر احداث سالن ورزشی، قسمتی مختص به مهدکودک و آژانس نیز در نظر گرفته شده است. در فاز اول قرار است مهد‌کودک و آژانس تجهیز و تا دو‌ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین برای تامین برق مرکز رشد نیشابور، تصمیمات و اقداماتی انجام شده، مبنی بر خرید برق از شرکت توزیع برق این شهرستان که ۱۰۰ کیلو وات برق این مرکز را به ۴۰۰ کیلو وات می‌رساند.

رئیس اداره زیرساخت فناوری ادامه داد: در راستای تامین برق این مرکز، توسعه شبکه آب و گاز آن‌ها نیز در حال انجام است که قراراست انشعابات و انرژی به مجتمع‌های کارگاهی و شرکت‌ همیاب ۲۴ انتقال یابد.

امینی گفت: طبق برنامه سال ۱۴۰۰ و با توجه به دستور کمیته هویت بصری، برنامه‌ای اعلام شد مبنی بر اینکه تغییراتی در المان‌های فضا و ساختمان‌های داخلی پارک ایجاد شود. سال گذشته در دفتر سجاد این تغییرات اعمال شد و امسال نیز در پارک خراسان در حال انجام است.

نمونه‌ای از این تغییرات شامل طراحی جدید در تابلوهای اعلانات در داخل محوطه، تابلوهای سردرب ساختمان‌ها و تابلوهای شهرک صنعتی است.

وی اضافه کرد: در گام اول نقاشی راهروهای داخل ساختمان با ترکیب رنگی که از لگوی پارک برگرفته شده است، در حال انجام می باشد. همچنین تابلوهای راهنمای طبقات نیز در ساختمان‌ اصلی پارک نصب شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

امینی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی تغییرات در ورودی ساختمان اصلی پارک است. قصد داریم با طراحی جدید و برگرفته از طراحی هتلی، تغییرات شگرفی در این محدوده ایجاد کنیم. این قسمت قرار است به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که شرکت‌ها علاوه بر اینکه مکانی برای استراحت داشته باشند، بتوانند جلسات و قرار‌های ملاقات خود را در آنجا برگزار کنند .

رئیس اداره زیرساخت فناوری ادامه داد: از پارک خراسان به عنوان یک سازمان پیشرو، انتظار می‌رود که این تغییرات را در برنامه خود بیشتر داشته باشد و این حالتِ هیجان و تکاپویی که در واحدهای مختلف وجود دارد را با ترکیب رنگ مناسب در فضاهای ساختمان نمایان‌تر کند.

وی با اشاره به برنامه دیگر پارک علم‌وفناوری خراسان تاکید کرد: افزایش ظرفیت برق پارک، برنامه مهم دیگری است که طبق مذاکرات انجام شده قرار است ظرفیت برق پارک را تا ۵ مگابایت افزایش دهیم.

در فاز اول ۲.۵ مگابایت افزایش برق خواهیم داشت که ابتدا نیاز به تامین سوئیچ خانه مجهز و تکمیل خدمات عمرانی است. با توجه به اینکه کارها با روند خوبی پیش می‌روند، تا آخراین هفته، فاز اول را به بهره‌برداری خواهیم رساند. برای بهره‌برداری فاز دوم نیاز به مجوز است که روند اداری آن در حال بررسی می باشد و ظرف مدت یک تا دوماه آینده شاهد بهره‌برداری فاز دوم نیز خواهیم بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات