به منظور آشنایی با فرایندهای پذیرش طرح های حوزه صنایع شیمایی"رویداد دیدار برنامه منش برگزار شد

به منظور آشنایی با فرایندهای پذیرش طرح های حوزه صنایع شیمایی"رویداد دیدار برنامه منش برگزار شد

برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان  استان کرمانشاه با برگزاری رویداد دیدار به شکل حضوری، علاقمندان به کارآفرینی را هر چه بیشتر با فضای کسب و کار استارت آپی آشنا نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، با برگزاری رویداد دیدار به شکل حضوری، تعدادی از علاقمندان فعال به کسب و کارهای نو پا که مشارکت جدی در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه داشتند را به شکل ملموس تر با فضای کسب و کار استارت آپی آشنا نمود.
محوریت رویداد دیدار یاد شده که متعلق به فاز نوآوری طرح منش بود شامل بازدید از طرح های شتابدهنده صنایع شیمیایی می شد. در جریان این دیدار مهندس علیرضا قنبری، مدیر شتابدهنده و از کارآفرنیان برتر استان، مشارکت کنندگان در طرح منش را با ماهیت فضای کسب و کاری استارت آپی بیش از پیش آشنا نمود.
در جریان این رویداد مهندس قنبری در خصوص فرایند پذیرش طرح های حوزه صنایع شیمایی در شتابدهنده صنایع شیمیایی و راه اندازی استارت آپ در زمینه صنایع شیمیایی، به انتقال تجربیات خود به حاضرین در این رویداد پرداخت.
شایان ذکر است؛ پس از طی نمودن فاز ترویجی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان  استان کرمانشاه، هم اکنون مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری این استان در حال اجرای برنامه های تنظیم شده در فاز نوآوری این برنامه می باشد

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات