ارتقای رتبه آذربایجان‌غربی در خریدهای آنلاین

طبق گزارش دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور، استان آذربایجان‌غربی در یکسال گذشته ۱۴ رتبه در خریدهای اینترنتی رشد داشته است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رتبه‌بندی استانی خریداران دیجی‌کالا در بین مناطق کشور، تهران همچنان بیشترین خریداران دیجی‌کالایی است و پس از آن ساکنین البرز، قم و یزد قرار دارند و در این بین استان آذربایجان‌غربی با رشد ۱۴ رتبه ای از رتبه ۲۸ به رتبه ۱۴ در بین استانها ارتقاء پیدا کرده است.

نکته‌ی حائز اهمیت در آمار فروش دیجی‌کالا حضور پرقدرت کالاهای ایرانی بوده به طوری که بر اساس آماری که ذکر شده حدود ۷۸ درصد کالاها در این وب‌سایت متعلق به اجناس ایرانی بوده است. دیجی‌کالا همچنین ذکر کرده که ۶۱۵۶ برند ایرانی در این مجموعه به فروش کالاهای خود می‌پردازند.

آغاز پروژه کارآفرینی بومی و محلی یکی از اقدامات مهم دیجی‌کالا در سال ۹۹ بوده که به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

دیجی‌کالا امکان عرضه محصولات بومی روستاییان را در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی خود در حالی فراهم کرده که بحران ناشی از بیماری کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکل مواجه کرده است.

در این میان، فروش کالاهای بومی و محلی در مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا با بیش از ۱۵۰ هزار فروشنده، علاوه بر اشتغال پایدار و توانمندسازی روستاییان، باعث تمرکززدایی و تسهیل دسترسی فروشندگان بالقوه در خارج از تهران و مراکز استان‌ها می‌شود. در حال حاضر تعداد کالاهای بومی و محلی در دیجی‌کالا از مرز ۴ هزار کالا و تعداد فروشنده‌ها هم از یک هزار فروشنده عبور کرده است.

منبع : https://www.khabaronline.ir/

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

منبع خبر

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات