کارگاه آموزشی بوم مدل کسب و کار ویژه شرکت های مرکز رشد نیشابور برگزار شد


کارگاه آموزشی بوم مدل کسب و کار با هدف اشنایی شرکت ها و واحدهای فناور مرکز رشد فناوری نیشابور با نحوه تدوین بوم کسب و کار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین مدل کسب و کار ویژه شرکتهای فناور مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی ۴ ساعته که در محل اتاق جلسات مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید، شرکت ها و واحدهای فناور عضو مرکز رشد نیشابور با چگونگی نحوه تدوین بوم کسب و کار که یکی از مهمترین مراحل مورد نیاز هر شرکت برای خلق و توسعه کسب وکار خود می باشد و یکی از سرفصل های آموزشی الزامی شرکت های پیش رشد جهت ورود به دوره رشد می باشد، آشنا شدند.

کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تدوین طرح کسب وکار توسط شرکت سامانه مدیریت دانش فرهیختگان صنعت، شرکت کارگزار ارایه دهنده خدمات آموزشی پارک علم و فناوری خراسان مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار و مهندس مازیار ناظران، کارشناس مرکز رشد نیشابور به عنوان مدرس این کارگاه به ارایه نکات مهم و اساسی در خلق مدل کسب و کار فناورانه پرداخت و در پایان نیز هریک از شرکت کنندگان با ارایه سوالات خود در این زمینه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات