بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان لرستان با حضور مدیران سازمان بازرسی

مشکلات و چالش های پیش روی فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان با حضور مدیران سازمان بازرسی استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، روز چهارشنبه در نشستی با حضور محمود رضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری لرستان، امین حسنوند معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری لرستان، مدیرکل بنیاد نخبگان لرستان و مدیران سازمان بازرسی لرستان، مشکلات ۳ شرکت دانش بنیان مستقر در پارک مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن ها قول مساعد داده شد.

آقای خداوردی سرپرست گروه فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی لرستان در این جلسه با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم موانع و چالش های پیش روی فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور را شناسایی و برای رفع آن ها کمک کنیم، اظهار داشت: مجموعه سازمان بازرسی در کل کشور در این راستا قدم برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه هرجا مشکلات و مسائل در حوزه اختیارات استانی باشد خودمان برای رفع آنان پیگیری لازم را می کنیم، افزود: مشکلاتی که به نهادهای بالادستی برمی گردد نیز به سازمان منعکس شده و در سطح کشور پیگیری می شود.

محمود رضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز در این جلسه از تلاش های این مجموعه برای حل مشکلات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک خبر داد و گفت: در این راستا جلسات متعددی با ادارات و سازمان ها برگزار کرده ایم و در کنار آن نیز رایزنی های متعددی برای رفع مشکلات شرکت ها در بخش های بیمه ای، مالیات، بازاریابی و سرمایه گذاری داشته ایم.

امین حسنوند معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری لرستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مشکلات بیشتر شرکت های دانش بنیان به ادارات و دستگاه های اجرایی برمی گردد که مجموعه سازمان بازرسی با توجه به جایگاهی که دارد می تواند در رفع این مسائل گره گشا باشد، اظهار داشت: قوانین متعدد برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور تبدیل به چالش شده است و سنگ اندازی هایی در مسیر کار این شرکت ها می شود که روند کار شرکت ها را کند یا متوقف کرده است.

براساس این گزارش، در نشست امروز مسئولان سازمان بازرسی در پارک علم و فناوری لرستان مسائل شرکت های دانش بنیان اندیشه سازان صنعت آینده، علم آوران آفتاب لرستان و بهین الکترونیک وطن از سوی مدیران آن ها مطرح و تشریح شد.

همچنین پیرامون جذب سرمایه گذار برای گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان و رایزنی در جهت به کارگیری ظرفیت های معرفی و تبلیغ فعالیت این شرکت بحث و گفتگو شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات