معرفی پلتفرم «نظرسنجی آراء» شرکت «پیشرو نگاه زرین» در پارک لرستان

معرفی پلتفرم «نظرسنجی آراء» شرکت «پیشرو نگاه زرین» در پارک لرستان

پلتفرم «نظرسنجی آراء» شرکت «پیشرو نگاه زرین» در نشستی با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت به مجموعه پارک علم و فناوری لرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، نشست معرفی محصول شرکت «پیشرو نگاه زرین» با حضور امین حسنوند معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری لرستان و خانم کوشکی مدیر موسسات پارک علم و فناوری لرستان در محل سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

خانم جمالی مسئول امور اداری شرکت دانش بنیان «پیشرو نگاه زرین» در این رابطه گفت: پلتفرمی به نام «نظرسنجی آرا» را در شرکت تهیه و تدوین کرده ایم که در نشست به مجموعه پارک علم و فناوری لرستان معرفی شد تا در نهایت این پلتفرم را به ادارات استان، ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه با هماهنگی معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری لرستان مقرر شد که پلتفرم تهیه شده ابتدا در مجموعه پارک مورد استفاده قرار بگیرد و نظر قطعی روی محصول داده شود، تصریح کرد: این پلتفرم برای نظر سنجی تدوین شده و قرار است ابتدا در مجموعه پارک علم و فناوری استان تست اولیه شود و سپس به عنوان یک نرم افزار دانش بنیان ثبت و معرفی شود.

مسئول امور اداری شرکت دانش بنیان «پیشرو نگاه زرین» یادآور شد: این پلتفرم قرار است به صورت آزمایشی در ساختمان مرکزرشد پارک علم و فناوری لرستان استفاده شود.

جمالی با تاکید بر اینکه این نرم افزار شامل نظر سنجی عادی و رایگان ، چند گزینه ای و توضیحاتی است که در حال حاضر مدل عادی آن در اختیار پارک قرار گرفته است، گفت: در پلتفرم «نظر سنجی آراء» آپشن های جدید و ویژه ای قرار گرفته است که از این جهت روش کاری ما در کشور تک و جدید است.

براساس این گزارش، شرکت «پیشرو نگاه زرین» به مدیرعاملی مهندس یوسف زاده در پارک علم و فناوری لرستان مستقر است و مدیرعامل این مجموعه سابقه کارآفرینی نمونه استان را در کارنامه خود دارد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات