پیام تبریک دکتر علی معتمدزادگان به وزیر جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

پیام تبریک دکتر علی معتمدزادگان به وزیر جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری مازندران در پیامی به دکتر محمدعلی زلفی‌گل، کسب رای اعتماد ایشان از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر محمدعلی زلفی‌گل در کسوت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمود.
متن پیام به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمد علی زلفی‌گل

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

با اهداء سلام و احترام؛

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت و نیز موفقیت در کسب رای اعتماد نمایندگان محترم خانه ملت که نشانگر مقبولیت تحسین برانگیز شخصیت علمی، حرفه ای و اخلاقی آنجناب می باشد، صمیمانه به نمایندگی از مجموعه پارک علم و فناوری مازندران اعم از کارکنان، شرکت های فناور و دانش بنیان خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از آنجا که خدمت به جامعه علمی و فناوری کشور وظیفه ای خطیر و پرمسئولیت است؛ ضمن ارج نهادن به همه تلاش‌های صورت‌گرفته در مقاطع گوناگون در حوزه علم و فناوری کشور اطمینان داریم تعهد، درایت و شخصیت جهادی و علمی حضرتعالی نویدبخش دستیابی هر چه بیشتر کشور به قله های رفیع  توسعه و پیشرفت چشمگیر و روز افزون علم و فناوری خواهد بود.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در نیل به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و حفاظت از منزلت رفیع جامعه علمی و فناوری کشور را  از درگاه احدیت آرزومندم. لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات