ساختمان جدید اداری و دفاتر واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی بزودی به بهره برداری می رسد

ساختمان جدید اداری و دفاتر واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی بزودی به بهره برداری می رسد



دکتر حبیبی، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر: مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحد های فناور مرکز رشد شهرستان دشتی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان اداری این مرکز نیز آماده بهره برداری است و در حال حاضر تعداد ۱۲ شرکت و واحد فناور در این مرکز مستقر است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر در حاشیه بازدید از مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی با بیان اینکه احداث مجتمع کارگاهی مرکز رشد شهرستان دشتی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این مجتمع جهت استقرار کارگاه های شرکت های عضو مرکز رشد احداث شده است.

دکتر حسن حبیبی افزود: همچنین ساختمان جدید مرکز رشد دشتی که شامل فضای دفتری و اداری است از محل اعتبارات استانی و ملی به سرانجام رسیده و آماده بهره برداری است و در حال حاضر تعداد ۱۲ شرکت و واحد فناور در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی مستقر هستند.

وی حوزه فعالیت شرکت های مرکز رشد دشتی را شامل حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، تولید محتوا، عمران، بازی سازی عنوان نموده و در بیان حمایت های این مرکز از شرکت های فناور تصریح کرد: در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی انواع حمایت ها از جمله؛ اعطای تسهیلات ساخت و تولید نمونه اولیه، تسهیلات تجاری‌سازی و سرمایه در گردش صورت می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، آموزش و مشاوره های لازم در حوزه کسب و کار، مالکیت فکری، معافیت های مالیاتی و‌گمرکی، حمایت جهت شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره ها، کمک جهت شبکه سازی بین فناوران و نوآوران، تسهیل و کمک جهت اخذ استانداردها، برندسازی و اخذ مجوزهای لازم را از دیگر حمایت های مرکز رشد برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات