تفاهم‌نامه همکاری درحوزه صنعت آب‌وبرق بین پارک‌علم‌وفناوری‌خراسان و شعبه‌خراسان پژوهشگاه‌نیرو منعقد شد


تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خراسان و شعبه خراسان پژوهشگاه نیرو، به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌های طرفین جهت حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه صنعت آب و برق و در راستای رفع نیازمندی های آن صنعت منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ این تفاهم نامه در تاریخ ۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ در محل اتاق ریاست پارک علم و فناوری خراسان برای مدت ۲ سال منعقد و به امضای دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری استان و مهندس اکبری، رئیس شعبه خراسان پژوهشگاه نیرو رسید.

از آنجا که، پارک علم و فناوری خراسان سابقه طولانی در مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی منطقه و همچنین ایجاد و رشد شرکت های نوآور و شرکت های زایشی دارد. و همچنین مرکز رشد واحدهای فناور صنعت آب و برق (وابسته به پژوهشگاه نیرو) به عنوان یکی از بازیگران کلیدی پیشخوان زیست بوم نوآوری نیرو مطرح است و اینکه تجارب ارزنده ای در جذب، پذیرش و حمایت از شرکت های فناور مستعد،  فراهم نمودن زمینه ارتقاء کمی و کیفی آنها و راهبری شبکه ملی مراکز رشد در صنعت آب و برق دارد، این تفاهم نامه می تواند زمینه ساز همکاری های متقابل در جهت رشد و توسعه شرکت های فناور و داشن بنیان صنعت آب و برق شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات