تحول دیجیتال، گامی به سوی تغییرات در کسبوکار
از این رو کسبکارهای زیادی مانند بیمهها، بانکداری و … را میبینیم که در این مسیر گام برداشتهاند و به دنبال استفاده هرچه بهتر از مزیتهای تحول دیجیتال برای خدماترسانی امن، سریع و مناسب به مشتریان خود هستند. شرکت آریا پرداز رایکا با نام تجاری بیمه دات کام در تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین محصولات بیمهای آغاز کرد. بیمه دات کام با استقبال از طرح تحول دیجیتال و به واسطه بهرهگیری از قابلیتهای دیجیتال توانسته در مدلهای کسبوکار خود ارزش آفرینی کند. بیمه دات کام سال گذشته به دلیل رویکرد بسیار مثبت خود مخصوصا در حوزه مارکتینگ، استراتژی و سیاستها، حرکتهای فرهنگی، رعایت اصول و خط قرمزهای صنعت بیمه برای تقدیر به واحد نظارت بیمه مرکزی فراخوانده شد. مهندس بهاره شریفیون، کارآفرین و مدیرعامل استارتآپ دانش بنیان بیمه دات کام معتقد است: «شرکتهای دانش بنیان بیمهای، تکنیک و نوآوری در بستر آنلاین را به عنوان شیوه سولوشن محور برای رشد صنعت بیمه سرلوحه کار خود قرار دادهاند. خلق اندیشه، کارآفرینی، رشد صنعت بیمه، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوریهای نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی است که حمایتهای بیمه مرکزی، پنجره جدیدی به روی آنها در کشور باز میکند.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات