شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک خراسان در نمایشگاه نمایشگاه خانه نوآوری و فناوری ایران، خوش درخشیدند


نمایشگاه خانه نوآوری و فناوری ایران IHIT در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزارشد، نمایشگاه محصولات دانش بنیان صادرات محور است که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا شده است. دکتر سورناستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مهندس محرابیان وزیر نیرو و جمعی دیگر از مقامات ارشد حوزه برق و انرژی از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، دکتر ستاری در بازدید از غرفه شرکت نیان الکترونیک گفت: نیان الکترونیک با طراحی و ساخت محصولات high tech  در حوزه های ICT و انرژی و تجدیدپذیر فعالیت می کند و تفاوت عمده ای با سایر شرکت های دانش بنیان از نظر سطح توانمندی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا دارد و پیشروتر از شرکت های تزار اول بین المللی در حوزه ICT و انرژی فعالیت می کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن اشاره به خاموشی ها در زمان پیک مصرف گفت: می توان با استفاده از ظرفیت تولید داخل و با ساخت نیروگاه های خورشیدی، مشکل خاموشی ها را پوشش داد، در این حوزه اینورترهای نیروگاه های خورشیدی توسط شرکت نیانالکترونیک بومی سازی و تولید شده است و می توان از آن استفاده برد.

همچنین پروژه هوشمندسازی و دیسپاچینگ شرکت بهپویان امین منتظر به عنوان یکی از طرح های برگزیده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای ارائه به وزیر نیرو انتخاب شد.

شایان ذکر است از سوی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه که دارای رکوردهای صادراتی به کشورهای حوزه خلیج فارس، چین و کره جنوبی هستند، بیش از ۴۰ محصول مرتبط با آب و انرژی ارائه شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات