تولید فرهای خانگی و صنعتی چند منظوره با تنظیم دیجیتال


رئیس هئیت مدیره شرکت نوین‌سازان فناوری هرمز از تولید فرهای خانگی و صنعتی چندمنظوره در شرکت نوین سازان فناوری در پارک خراسان خبر داد.

فرزاد کلانتری در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: نوین‌سازان فناوری هرمز در مرکز رشد فناوری گناباد با هدف تولید تجهیزات تبدیلی مورد استفاده در صنایع خانگی، کشاورزی، دام و طیور در سال ۹۸ شرکت را ثبت کرد و امسال توانست وارد پارک علم‌وفناوری خراسان شود.

وی افزود: محصولات شرکت شامل تولید فر و دستگاه‌های خشک‌کن خانگی و صنعتی، دستگاه جوجه‌کشی، هیتر صنعتی و خشک‌کن آفتابی است.

رئیس هئیت مدیره شرکت نوین‌سازان فناوری هرمز بیان کرد: از مزایای این دستگاه‌های تولید کننده، می‌توان به دستگاه فر چندکاره اشاره کرد که قابلیت (فر، خشک‌کن و گرمکن) با تنظیم دیجیتال را دارد. همچنین در دستگاه جوجه‌کشی دخالت دست را در جابه جایی تخم‌ها از مرحله ستر به مرحله هچر حذف کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما تاکنون توانسته‌ایم محصولات خود را یه شهرستان‌های گناباد و قائن ارسال کنیم و قصد داریم با توسعه تولیدات، محصولات خود را به نقاط بیشتری از کشور بفرستیم.

کلانتری تصریح کرد: پارک علم‌وفناوری خراسان درخصوص ایجاد فضای مناسب، آموزش‌ها و مشاوره از ماحمایت کرده‌اند. همچنین با در اختیار گذاشتن وام‌‌ از لحاظ مالی پشتیبانی کردند. از پارک خراسان خواستاریم از لحاظ مالی بیشتر از قبل ما را حمایت کنند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات