پرسنل مرکز رشد فناوری گناباد از مرکز رشد فناوری قاین بازدید نمودند


پرسنل مرکز رشد فناوری گناباد با هدف تعامل و تبادل تجربیات مراکز، از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد و سمیه جوادی کارشناس نظارت و ارزیابی این مرکز از مرکز رشد واحد‌های فناور قاین با هدف تعامل و بهره مندی از تجربیات طرفین و کمک به رشد فناوران دو مجموعه و استفاده از تجربیات کسب شده در چند سال گذشته، بازدید نمودند.

در این بازدید مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد فناوری قاین و مهندس برومند کارشناس این مرکز حضور داشتند و ضمن خوشامدگویی، گزارشی از مهمترین فعالیت های این مجموعه، در سال های گذشته  ارائه شد.

مدیر مرکز رشد فناوری قاین در ادامه،  همکاری با مرکز رشد فناوری گناباد را از برنامه های این مرکز عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد خروجی این تعامل و همکاری، باعث رشد، هم افزایی، خلق ثروت و خلق ارزش در آینده گردد.

در ادامه از فعالیت هسته ها و واحد‌های فناور مستقر در این مرکز بازدید صورت پذیرفت.

در پایان جلسه مهندس تقوی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور گناباد ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در خصوص بازدید از مرکز قاین تعامل و همکاری را هدف این بازدید عنوان کرد و افزود انتقال تجربیات فناوران و پرسنل مراکز باعث رشد و شتاب بیشتر در اهداف کلان و رسالت نهایی هردو مجموعه خواهد بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات