پویش بازطراحی هویت دیداری استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شد


با توجه به اهمیت هویت دیداری با هدف بازطراحی هویت بصری شرکت‌های فناور و دانش بنیان، با مشارکت پردیس ICT و استودیو طراحی ماموت، توافق شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس ICT: با توجه به اهمیت هویت دیداری و با هدف باز طراحی هویت بصری شرکت های فناور و دانش بنیان، توافقی با استودیوی طراحی و نوآروی ماموت جهت ارائه خدمات طراحی به شرکت های معرفی شده از سوی پارک علم وفناوری خراسان صورت گرفت که این شرکت ها میتوانند با استفاده از اعتبار این پارک و با هزینه بسیار اندکی خدمات یاد شده زیر را دریافت نمایند:

  • طراحی یا بازطراحی نشانه تصویری یا لوگو
  • رنگ سازمانی
  • تایپوگرافی
  • مجموعه اداری
  • لوگوموشن
  • مشاوره طراحی داخلی شرکت

وقتی قرارست کسب و کاری با هدف حل یک مساله با ارائه یک راه کار نوآورانه و ویژه(محصول/خدمت) به مشتریان طراحی نماییم و از طریق جذب و ایجاد رضایت در آن مشتریان و ماندگار شدن در ذهن آنها به موفقیت های بزرگ دست یابیم، نحوه شناخت مشتری از کسب و کار ما و تجربه کاربری یا تجربه مشتری بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
بنابراین می‌توان طراحی هویت بصری یا هویت دیداری برند را یک راه حل کامل، همه جانبه و یکی از پیش نیازهای اصلی ساخت برند برای هر نوع کسب و کاری دانست. طراحی هویت دیداری (از دیدگاه حرفه‌ای) فقط محدود به عملیات های گرافیکی در حوزه لوگو یا نشانه نیست و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
یک طراح هویت دیداری باید در کنار خلاقیت و استفاده از مهارت‌های طراحی، می بایست متناسب با هر کسب و کار به تحقیق و بررسی حول ماموریت و ارزش های پیشنهادی سازمان و مشتریان هدف و … بپردازد. زیرا وقتی که از انتقال ارزش ها، ماموریت و ماندگاری در ذهن مشتریان در کسب و کار صحبت می کنیم، منظورمان بسیار فراتر از صرفا طراحی چند عنصر گرافیکی است.

جهت ثبت درخواست باز طراحی هویت بصری اینجا کلیک کنید

هویت بصری از زبان علی جاهدی مدیر پردیس ICT



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات