با حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه؛رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق" در اورامانات برگزارمی شود

با حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه؛رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق" در اورامانات برگزارمی شود

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسراز برگزاری رویداد «جذب ایده در حوزه صنایع خلاق» با حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در منطقه اورامانات خبر داد .

میلاد سلطانی درگفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به برگزاری این رویداد در آبان ماه امسال گفت: یکی از ماموریت های مراکز رشد شناسایی و جذب افراد صاحب ایده در حوزه های مختلف است و یکی از راهکارها در این زمینه برگزاری رویدادهایی برای شناسایی این افراد و ایده های خلاق آنهاست .

وی افزود: در همین راستا برگزاری رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق" با هدف جذب و شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه صنایع خلاق در دستور کار قرار گرفت .

سلطانی همچنین توسعه فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر نوآوری متناسب با نیاز بازار در حوزه صنایع خلاق، حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه صنایع خلاق و معرفی ایده های برتر به مرکز رشد شهرستان روانسر و دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد .

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر با اشاره به برگزاری این رویداد در چهار محور فناوری های نرم و صنایع رسانه ای، آفرینش ها و خدمات خلاق، صنایع دستی و میراث فرهنگی و صنایع هنری گفت: صاحبان ایده های خلاق در این حوزه های می توانند ایده های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند .

وی آخرین مهلت ارسال ایده ها را ۱۵ مهرماه اعلام و تاکید کرد: محدودیتی برای شرکت کنندگان نیست و تمامی افرادی که صاحب ایده و خلاقیت هستند میتوانند در این رویداد شرکت کنند .

وی افزود: تنها نکته مهم این است که ایده های ارسالی باید نوآور، جدید و متناسب با نیاز بازار باشند .

سلطانی با بیان اینکه این رویداد تنها مختص منطقه اورامانات است خاطرنشان کرد: افراد صاحب ایده در چهار شهرستان جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی و روانسر می توانند در این رویداد شرکت کنند .

وی به پتانسیل های این چهار شهرستان برای ایده پردازی اشاره کرد و افزود: در جوانرود حوزه گیاهان دارویی، در روانسر حوزه کشاورزی، در پاوه حوزه صنایع دستی و در ثلاث باباجانی تمامی این حوزه ها (کشاورزی، صنایع دستی، گیاهان دارویی) زمینه کار بسیاری دارد و افراد می توانند ایده های خلاقانه خود را در این حوزه ها که نیاز منطقه است ارائه کنند .

این مسئول با اشاره به معرفی ایده های برتر در اختتامیه این رویداد در آبان ماه امسال گفت: این ایده ها جهت تجاری سازی توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه تحت حمایت قرار می گیرند .

سلطانی ارائه منتورینگ و مشاوره در جهت تجاری سازی ایده ها، پذیرش در مرکز رشد روانسر، تسهیلات استقرار رایگان در فضاهای اشتراکی مرکز رشد و معرفی جهت اخذ تاییدیه شرکت خلاق را از جمله حمایت‌های پارک علم و فناوری از برگزیدگان این رویداد عنوان کرد .

راهبرمرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسر در پایان با بیان اینکه مرکز رشد شهرستان روانسر چهار شهرستان روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود را تحت پوشش دارد گفت: در حال حاضر چندین شرکت عضو این مرکز هستند که از مجموع این شرکت ها، یک شرکت در مرحله پارکی، سه شرکت در مرحله رشدی و مابقی در مرحله پیش رشد قرار دارند .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات