دستیابی به اهداف بلندمدت با تکیه بر دانش...

دستیابی به اهداف بلندمدت با تکیه بر دانش...

دستیابی به اهداف بلندمدت با تکیه بر دانش روز و آموزش نیروی انسانی توانمند

شرکت سایه‌سمن‌، بزرگ‌ترین شرکت خصوصی در صنعت پخش مواد غذایی و دارویی و تنها شرکت صددرصد خصوصی است که در رنکینگ ۱۰۰شرکت برتر ایران، حضور متوالی دارد. این شرکت زیرمجموعه گروه عالیزاد است که شرکتهایی مانند عالیفرد که یکی از بزرگترین گروههای تولید کننده موادغذایی در ایران است، شیوا ( شیبا و بوک شتاین و کرمونا و کروسان )، پرسیس و لاوینروژ و رکسان دارا و آیدا توسکا را شامل می‌شود و کل‌ فروش و پخش محصولات گروه عالی زاد را برعهده دارد.

شرکت سایه سمن با مدیریت مهندس مقصود نصیرزاده توانسته در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای ارائه دهد به گونه‌ای که در حال حاضر ۲۹ استان به صورت مستقیم از طریق شعب و دفاتر این شرکت تحت پوشش پخش مواد غذایی و دارویی قرار دارند که این استان‌ها بیش از ۹۶درصد از جمعیت کل کشور را شامل می‌شوند.

شرکت پخش سایه‌سمن، نماینده انحصاری توزیع محصولات شرکت‌ عالیفرد، شیوا و رکسان دارا و پرسیس تجارت در ایران است و در سال ۱۳۷۴ با ۳۵پرسنل تاسیس شد و به تدریج با پیشرفت گروه عالیزاد، مجموعه سایه‌سمن نیز به رشد قابل توجهی دست یافت.

شرکت پخش سراسری سایه‌سمن با هدف توزیع و پخش محصولات گروه عالیزاد و با امکانات مناسب فنی و لجستیکی از نظر تعداد نیروی انسانی ماهر، وسایل نقلیه استاندارد، سیستم‌های نرم افزاری پیشرفته و سردخانه‌ها و انبارهای مجهز که جزو سه مجموعه عظیم کشور در صنعت پخش هستند، تاسیس شده و در زمان حاضر با بیش از ۲۷۰۰نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش مواد غذایی و دارویی در ایران در حال فعالیت است.

این شرکت در سال ۱۳۸۴ به عضویت انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران درآمده و در حال حاضر به عنوان عضو این انجمن همراه با سایر شرکت‌های عضو در حال برنامه‌ریزی رفع مشکلات جاری و رشد صنعت پخش در ایران است.

شرکت سایه‌سمن در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۷و ۱۳۹۸ جزو ۱۰۰شرکت برتر کشور به انتخاب سازمان گسترش و نوسازی کشور بوده است. در سال ۱۳۹۸ نیز از نظر شاخص اشتغال‌زایی در بین کل کشور شرکت های صنعت پخش اول بوده است و همچنین از نظر شاخص میزان فروش، رتبه دو شرکت بخش خصوصی کشور را کسب کرده است.

این مجموعه در سال جاری نیز برگزیده خانه صنعت، معدن و تجارت شده که این انتخاب به خاطر اعتمادی است که مردم به مجموعه داشته اند و ما توانسته‌ایم این شرکت را در پهنای ایران گسترده و آرزوی جهانی در سودای ماست و به زودی یک مگا پروژه ملی افتتاح می‌شود که بی شک در بازارهای صادراتی نیز خواهد درخشید و باعث افتخارات ایران محسوب می‌شود. سهامداران و مدیریت ارشد سازمان اطمینان راسخ دارند که با وجود نیروهای کارآمد، همراه با استفاده از تکنولوژی رشد روز و رشد دانش و ارتقای بهره وری کارکنان با ارائه آموزش‌های اثربخش به آسانی می توانند به اهداف بلندمدت سازمان در آینده نه‌چندان دور دست یابند. تجهیز، ساخت و راه اندازی کارخانه‌های تولیدی توسط شرکت سایه‌سمن در گروه عالیزاد (سن ایچ) با نگاه خاص هیات مدیره و مدیریت عامل، راهبری و محقق می‌شود و همواره حمایت و پذیرش نخبه‌های برجسته و افراد توانا در مجموعه سایه‌سمن مد نظر قرار گرفته و شایسته سالاری یکی از اولویت‌ها و استراتژی‌های منابع انسانی در سایه‌سمن است ‏ شرکت سایه‌سمن سعی دارد سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موثر بر صنعت پخش به سرعت به‌روزآوری شود. در همین راستا‌ از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند.

این مجموعه با توجه به گسترش روش‌های فروش در دنیای امروز، به تجارت الکترونیک و فروش آنلاین محصول نیز توجه داشته و در تلاش است با سرمایه گذاری مناسب به این عرصه وارد و حضوری فعال و کارا داشته باشد‏

این شرکت با به کارگیری نرم افزار sap ضمن ایجاد یکپارچگی در سازمان، خدمات با کیفیت‌تری به مشتریان ارائه می‌کند و همچنین در مدیریت تیم‌های فروش و توزیع به عنوان هسته اصلی صنعت پخش، با استفاده از یکی از کامل‌ترین فناوری‌های mobile inhouse ، قابلیت اشراف جامع به کل فرآیند ایجاد شده است. شرکت سایه سمن با تکیه بر سرفصل‌های چابکی زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی اعم از پایایی، بلاک چین، اینترنت اشیا، بیگ دیتا، اومنی چنل و یادگیری ماشینی، در بکارگیری هوش مصنوعی، هوشمند‌سازی سیستم فروش و توزیع زنجیره تامین نیز بسیار پیشرو است. بستر هوش مصنوعی در سایه‌سمن به عنوان یکی از مزیت‌های رقابتی این شرکت، سرعت تحلیل و تصمیم سازی در کل زنجیره تامین را بالا برده و باعث افزایش انعطاف پذیری در مدیریت تصمیم‌گیری شده است. به کارگیری و استفاده از علم نوین داده باعث افزایش کارایی و اثربخشی زنجیره تامین با ایجاد قابلیت‌هایی نظیر پخش هوشمند، در این مجموعه شده است. شرکت سایه سمن با حفظ استمرار در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای که دارد، در تلاش است از منظر بهره‌وری و فناوری نوین خدمات بهتر و به روز‌تری به مشتریان خود ارائه نماید تا رضایت ذی‌نفعان را پوشش داده و ضمن کاهش هزینه‌ها، دستاوردهای کامل‌تری در صنعت پخش ایجاد نماید و همچنین به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت پخش، آمادگی مشارکت در ارتقا و بهینه سازی سطح فناوری‌های این صنعت در قالب انتقال دانش فنی و مشارکت در استقرار را دارد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات