به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج اعطا شد


احکام اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج پارک علم و فناوری خراسان و موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی طی مراسمی و با حضور رئیس و مدیران دو مجموعه اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر رضا قنبری» رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فردی که به عضویت بسیج در می آید می پذیرد که در مسئولیت پذیری، نظم و تقوی الگو باشد.
وی افزود: نظم پایه اصلی مدیریت است و مدیریت جهادی بسیج مستثنی از آن نخواهد بود.
قنبری گفت: میهن ما امروز دچار جنگ اقتصادی و ناامیدی است و مسئولیت بسیجیان در این شرایط کمتر از هشت سال دفاع مقدس نخواهد بود.

همچنین «دکتر عادل بیگ بابایی» معاون اداری و مالی این موسسه ضمن تبرک هفته دفاع مقدس بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی مردم ایران شاهد سال های سختی بودند که با وجود تمام کاستی ها، جوانان ما به میدان رفتند و از خاک میهن دفاع کردند.
وی با بیان اینکه فعالیت های بسیج باید الهام گرفته از تربیت الهی باشد، ادامه داد: امروز فعالیت بسیج در جبهه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نمود پیدا کرده و هر یک از ما با درست کارکردن و مسئولیت پذیری می توانیم یک بسیجی باشیم.
بابایی گفت: همه می توانند یک بسیجی باشند در صورتی که مسئولیت پذیر بوده و فعالیت های خود را به نحو احسن انجام دهند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات