مدیر امور مالی پارک علم و فناوری خراسان منصوب شد


رئیس پارک علم و فناوری خراسان، طی احکامی جداگانه، احمد باصری را به سمت مدیر امور مالی پارک علم و فناوری خراسان و عضو هیئت رئیسه این پارک منصوب کرد.

شایان ذکر است از زحمات و تلاش های مهندس اکبر امینی، مدیر مالی پیشین پارک علم و فناوری خراسان قدردانی می گردد. وی هم اکنون در مقام معاون پشتیبانی فناوری این پارک مشغول به فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در احکامی جداگانه، احمد باصری را به سمت مدیر امور مالی و همچنین عضو هیئت رئیسه این پارک منصوب کرد.

احمد باصری سابقه ۱۰ سال خدمت در واحد امور مالی پارک خراسان را در رزومه خود داراست.

در متن این احکام چنین آمده است:

جناب آقای احمد باصری

با اهدای سلام و آرزوی توفیق الهی

احتراما با عنایت به دستور دهم مصوبات هیات امنای پارک علم و فناوری خراسان مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۰ و نیز مصوبه شماره ۱۴۰۰۸ مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۰ هیئت رئیسه و نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم از تاریخ ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ به مدت دو سال به عنوان مدیر امور مالی پارک علم و فناوری خراسان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش همه جانبه جنابعالی و در پرتو عنایات بیکران حضرت ولی عصر (عج) با تعامل سازنده و استفاده از توانمندی و تجارب سایر همکاران، موفق و موید باشید.

دکتر رضا قنبری

رئیس پارک علم و فناوری خراسان

جناب آقای احمد باصری

با اهدای سلام و آرزوی توفیق الهی

احتراما در راستای تحقق ماده ۱۰ اساسنامه پارک و نظر به جایگاه و مسئولیت جنابعالی در انجام امور پارک، بدین وسیله به مدت دو سال به عنوان عضو هیئت رئیسه پارک منصوب می شوید.

امید است با تدابیر ارزشمند حضرتعالی و حسن مشارکت و همدلی موجود در میان همه اعضای محترم، شاهد توفیقات روزافزون پارک در تحقق رسالت خطرپذیر توسعه فناوری در منطقه، کشور و همکاری های بین المللی باشیم.

دوام توفیقات شما را از درگاه حکیم توانا مسئلت می نمایم.

دکتر رضا قنبری

رئیس پارک علم و فناوری خراسان



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات