رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت آبزی‌پروری برگزار شد


رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت آبزی‌پروری، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و میزبانی پارک علم و فناوری خراسان، با هدف بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری در این حوزه، امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ به حضورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه صنعت آبزی‌پروری، از سلسله رویدادهای تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش و به منظور پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت آبزیان کشور و با هدف استفاده از الگوی نوآوری باز و برقراری ارتباط بین نخبگان، فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و سازمان های صنعتی که دارای چالش‌های فناوری در این حوزه هستند، برگزار شد.

صنعت آبزیان کشور در زمینه ساخت و بروزرسانی سامانه‌های مختلف آبزی‌پروری با شیوه های نوین، تامین مولدین نسل اول عاری از بیماری با خصوصیات ژنتیکی خاص و مولدسازی با حفظ مشخصه‌های ژنتیکی، تامین ماشین آلات و تجهیزات در تکثیر و پرورش و فرآوری و همچنین بکارگیری فناوری اطلاعات در صنعت آبزی پروری با چالش‌های بسیاری روبه‌روست. از اهداف این رویداد استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به منظور رفع این چالش‌ها بوده است.

شایان ذکر است حدود ۴۷ نیاز فناوری توسط ۸ حوزه در صنعت آبزی پروری در این رویداد اعلام شد و بلغ بر حدود ۲۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در نیز در رویداد امروز حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات