واکاوی راز ماندگاری استارت آپها در طرح منش پارک علم و فناوری کرمانشاه

واکاوی راز ماندگاری استارت آپها در طرح منش پارک علم و فناوری کرمانشاه

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه با برگزاری رویداد صندلی تجربه، به واکاوی راز ماندگاری استارت آپ ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، در جریان فاز شتابدهی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، رویداد آنلاین صندلی تجربه با عنوان روش های ماندگاری استارت اپ، بمنظور آشنایی هر چه بیشتر تیم های برگزیده طرح منش با فعالیت های استارت آپی برگزار شد.

استارت اپ ها شرکت های جوان و نوپایی هستند که برای توسعه یک محصول یا خدمات منحصر به فرد و ارائه آن به بازار تاسیس می شوند. آنها ریشه در نوآوری دارند و روش های جا افتاده تفکر و تجارت را مختل می کنند. همچنین در این مسیر ریسک های بسیاری را متحمل می شوند که همین موضوع منجر به شکست اکثریت استارت آپ ها می شود.

با این وجود همه استارت آپ ها شکست نمی خورند و تعدادی از آنها با فراهم آوردن شرایط و فاکتورهای لازم موفق شده و به دستاوردهای بزرگی می رسند. شرایط یاد شده برای ماندگاری و موفقیت همان روش های ماندگاری استارت آپ ها هستند که مصطفی مفخمی مدیر عامل شرکت پیشران صنعت فناوری درسا به عنوان مدرس این کارگاه بر آن متمرکز شد.

با تمرکز بر این شرایط و پرداختن به آنها می توان امیدوار بود که استارت آپ شما از آن درصد محدود استارت آپ هایی باشد که در نهایت می توانند موفقیت های بزرگی را رقم بزند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات