۴۵ شرکت فناور در مرکز رشد خرم آباد مستقر هستند/ پیشرفت کیفی فعالیت ها

۴۵ شرکت فناور در مرکز رشد خرم آباد مستقر هستند/ پیشرفت کیفی فعالیت ها


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور خرم آباد از استقرار ۴۵ شرکت و هسته فناور در این مرکز و پیشرفت کیفی فعالیت های آن ها در سال های اخیر خبر داد.

سامان غلامرضایی در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، با اشاره به اینکه مرکز رشد خرم آباد مختص دانشجویان نیست و ما به همه فناوران، مخترعین و افراد مبتکری که بتوانند کار نو و نوآوری داشته باشند می توانیم خدمت بدهیم؛ اظهار داشت: پارک علم و فناوری لرستان در حال حاضر ۶ مرکز رشد دارد و مرکز رشد خرم آباد از نخستین مراکزی بود که فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ مرکز رشد خرم آباد فعالیت خود را آغاز کرده است، ابتدا بیرون از مجموعه پارک مستقر بودیم و سپس به دل پارک علم و فناوری استان آمدیم و به عنوان مرکز جامع شهرستان فعالیت داریم، تصریح کرد: ساختمان دیگری در مرکز رشد دانشگاه لرستان داریم که بیشتر به اعضای هیئت علمی و دانشجویان خدمات می دهد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور خرم آباد با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۵ شرکت و هسته فناور داریم که شامل بیش از ۳۰ شرکت فناور و ۱۰ هسته فناور می شود، افزود: در سال های اخیر خیلی شرکت های ما کیفی تر شده اند و شرکت های قوی را توانسته ایم جذب کنیم.

غلامرضایی با اشاره به اینکه همه خدمات پارک علم و فناوری در مرکز رشد خرم آباد هم ارائه می شود و شرکت ها و صاحبان ایده در قالب رشد مقدماتی و رشد پذیرش می شوند، گفت: مرحله رشد مقدماتی برای واحدها و شرکت هایی است که در ابتدای کار هستند و استارت آپ های اولیه هستند که هنوز تیم کاری آن ها تشکیل نشده و ایده آن ها به مرحله تولید نرسیده است.

وی ادامه داد: این شرکت ها را جذب می کنیم و یکسری حمایت شامل حمایت های اداری، مالی، معنوی، کمک برای ساخت نمونه های اولیه، خدمات آزمایشگاهی، شرکت در نمایشگاه ها و مشاوره های فنی و تخصصی را به آن ها ارائه می دهیم.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور خرم آباد یادآور شد: این شرکت ها در بازه ۶ تا ۹ ماهه باید خود را به شرایط رشدی برسانند و خود را ارتقاء دهند تا بتوانند در این مجموعه به فعالیت خود ادامه دهند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان خرم آباد یک مرکز رشد در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات