سلسله جلسات نیازسنجی دارایی‌های فکری با عنوان «گنجینه» برگزار می شود

مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری سلسله جلسات مشاوره ای نیازسنجی دارایی‌های فکری با عنوان «گنجینه»، ویژه شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، حدیث کوشکی در سخنانی با اشاره به اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با ماموریت کمک به تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات و شکوفا سازی و کاربردی کردن دانش فنی از طریق ارائه خدمات مالی و مشاوره ای به شرکت های دانش بنیان تاسیس شده است، اظهار داشت: خدمات ارائه شده توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان در چهار دسته تشریح شده است.

وی تسهیلات مالی، ارائه ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی به صورت کمک‌های بلاعوض و یا کم هزینه را از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا واحد موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری لرستان پیگیری های لازم و مستمر در راستای بهره مندی شرکت های دانش بنیان از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی انجام داده است.

مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: این پیگیری ها منجر به ارائه کمک بلاعوض از طریق ارائه خدمات آموزش، مشاوره، توسعه بازار، استاندارد و مجوزها، رتبه بندی رقابت پذیری، حفاظت از مالکیت فکری، رویدادها و شبکه سازی و کمک هزینه تحقیق و توسعه به شرکت های دانش بنیان از طریق کارگزاران صندوق شده است.

کوشکی با تاکید بر اینکه به منظور افزایش بهره مندی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در استان ها خدمات مشاوره با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می شود، افزود: در این راستا سلسله جلسات نیازسنجی دارایی‌های فکری موسوم به «گنجینه» توسط کارگزاران منتخب صندوق، برگزار می‌شود که براساس آن ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری در مرکز مشاوره صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، طبق هماهنگی صورت گرفته با صندوق جلسات مشاوره برای هریک از شرکت‌ها به صورت مجزا و خصوصی به صورت آنلاین برگزار می شود، گفت: ۹۰ درصد هزینه این مشاوره ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال برای شرکت های دانش بنیان پرداخت می‌شود.


مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد: شرکت های دانش بنیان برای استفاده از این خدمات بایستی درخواست خود را به پارک علم و فناوری ارسال و سپس در سامانه غزال ثبت نام کنند.

کوشکی ادامه داد: این خدمات صرفاً برای شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود و جلسات مشاوره به صورت خصوصی برای هر شرکت از ۴ الی ۸ ساعت انجام می‌شود و در پایان جلسه نتایج مشاوره در قالب گزارشی تحت عنوان نقشه راه جهت بهره مندی در اختیار شرکت دانش‌بنیان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان لرستان اعم از مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد تابعه و یا خارج از پارک، تا پایان مهرماه سال جاری مهلت ثبت نام در این جلسات مشاوره ای از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir را دارند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات