سومین فراخوان جهت جذب ایده و محصولات نوآورانه در حوزه سلامت دیجیتال

سومین فراخوان جهت جذب ایده و محصولات نوآورانه در حوزه سلامت دیجیتال

استارتاپ استودیو هلثیو که در زمینه سلامت دیجیتال فعالیت می‌کند، سومین رویداد جذب ایده و سرمایه‌گذاری خود را با نام Healthinvest برگزار می‌کند : هلثیو در این فراخوان قصد دارد ایده‌ها و تیم‌های مرتبط با حوزه سلامت دیجیتال را شناسایی کند و با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها، به رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای این حوزه کمک کرده باشد. آنطور که آرش برجی‌خانی مدیر سرمایه‌گذاری استارتاپ‌استودیو هلثیو می‌گوید، این مرکز به عنوان اولین مرکز شتابدهی در حوزه سلامت با تعهد به پاسخ نیاز تیم‌ها و کارآفرینان مستعد و خلاق در توسعه بازار بهداشت و درمان می‌خواهد که باعث گسترش و توسعه تیم‌های فعال و خلاق در حوزه سلامت دیجیتال شود. به گفته برجی‌خانی تاکنون دو دوره شتابدهی در هلثیو برگزار شده است و در این استارتاپ استودیو۲۰۰ ایده استارتاپی ارزیابی شده و ۵ تیم با ۳۰ نفر، عضو هلثیو هستند. برای این کار تیم‌های متقاضی را بررسی و ارزیابی کرده و خدمات رایگانی مانند مشاوره به آن‌ها داده می‌شود. همچنین با توجه به نیاز شدید مردم جهان به حوزه‌های سلامت و بهداشتی، روز به روز بر تعداد استارتاپ‌های سلامت دیجیتال افزوده شد؛ به همان میزان هم میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه رشد پیدا کرد. برای مثال طبق گزارش استارتاپ هلث (Startup Health) میزان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های سلامت دیجیتال از ۲/۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ با رشد بیش از ۱۰ برابر به میزان ۶/۱۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات