همزمان با روز استاندارد و محصولات دانش بنیان؛دیدار رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  با مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه

همزمان با روز استاندارد و محصولات دانش بنیان؛دیدار رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه

در دومین روز از هفته استاندارد که باعنوان روز استاندارد و محصولات دانش بنیان نام گذاری شده رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به دیدار مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه رفت

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، در این دیدار باعرض خدا قوت به عزیزان پر تلاش اداره کل استاندارد تصریح کرد: استاندارد سازی محصولات دانش بنیان و واحد های فناور شرط اساسی موفقیت این شرکت‌ ها است

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد واحد های فناور تحت حمایت این پارک ۲۶۴ واحد است و بیش از ۷۰ واحد از ابتدا سال خارج شده اند .

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۶۱ شرکت دانش بنیان در استان فعالیت دارد که بیش از ۴۰ شرکت از واحد های فناور این پارک هستند .

آزادی در ادامه با تاکید بر اینکه باید با ارتباط بیشتر و برگزاری کارگاه های منسجم تر مزیت های استاندارد برای واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان مطرح شود تا بیش ازپیش برای استاندارد سازی محصولاتشان اقدام کنند، افزود: استاندارد، راه ورود شرکت ها به مقوله تجاری سازی را تسهیل می کند.

وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در جهت سرعت بخشیدن به روند اخذ استاندارد ها وتسریع مراحل آن برای شرکت های تحت حمایت همکاری خوبی با اداره کل استاندارد استان دارد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: گسترش همکاری اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری کرمانشاه منجر به ارتقا کیفی محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان و تقویت اکوسیستم نوآوری استان خواهد شد .

در ادامه این دیدار مهندس محمود رضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت ها برای توسعه و تقویت همکاری ها بمنظور تسهیل فرایند های استاندارد محصولات و خدمات دانش بنیان استفاده می کنیم ، تصریح کرد: بواسطه همکاری مستمر و فعالیت های مشترک از استان های پیشرو در استاندارد محصولات دانش بنیان در کشور هستیم .

وی ادامه داد: ارتقا محصولات شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور و آشنایی با فواید استاندارد سازی محصولات و نظام های کیفی بین المللی، برگزاری دوره آموزشی مشترک ،همکاری در کاهش زمان صدور استاندارها و معرفی شرکت ها وواحد های فناور به آزمایشگاههای اداره کل استاندارد از برنامه های مشترک در حال اجرا بین اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری است .

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه ما برای تداوم همکاری ها آمادگی هر گونه حمایتی از شرکت های فناور و دانش بنیان استان را داریم، تصریح کرد: بزودی با راه اندازی دفتر اداره کل استاندارد در برج فناوری استان همکاری های دوجانبه توسعه خواهد یافت .

گفتنی است :هفته استاندارد ۱۷ تا ۲۳ مهرماه با شعار استاندارد، چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر است

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات