برگزاری رویداد صندلی تجربه با عنوان "توسعه برند و ارتقا فروش" در پارک کرمانشاه

برگزاری رویداد صندلی تجربه با عنوان "توسعه برند و ارتقا فروش" در پارک کرمانشاه

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه به منظور آماده سازی هر چه بیشتر تیم های پذیرفته شده در طرح منش، مبادرت به برگزاری رویداد صندلی تجربه نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در فاز شتابدهی از برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، مبادرت به برگزاری رویداد صندلی تجربه با عنوان " توسعه برند و ارتقا فروش" نمود.
دکتر سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان مدرس این کارگاه که در خانه جوان شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، سخنان خود را با پرداختن به مباحثی نظیر برندسازی و ارتقا فروش، عناصر لازم برای موفقیت نام و نشان، مولفه های مقبولیت نشان تجاری، الگو ساخت نشان تجاری و فرایند مدیریت نشان تجاری آغاز کرد.
دکتر آزادی در ادامه به بحث در خصوص اندازی گیری و سنجش عملکرد نشان تجاری، زنجیره ارزش نشان، مقبولیت بالا و پایین نشان تجاری، عوامل تاثیر گذار در نام برند، گام های اصلی برای ایجاد برند پرقدرت و نوسازی نام تجاری پرداخت.
گفتنی است؛ تیم های پذیرفته شده در طرح منش هم اکنون در فاز شتابدهی این طرح، کارگاه ها و رویدادهای مختلف را پشت سر می گذارند تا در نهایت  ورودی موفق به دنیای کسب و کارهای نو پا داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات