تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری بازی‌سازی رایانه‌ای منعقد شد


تفاهم‌نامه همکاری درخصوص ایجاد، راه‌اندازی و راهبری عملیاتی مرکز نوآوری بازی‌سازی رایانه‌ای و توانمندسازی افراد در این حوزه، بین پارک علم و فناوری خراسان و فنی‌و‌حرفه‌ای خراسان رضوی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، این تفاهم نامه با موضوعات ذیل به امضای دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مهندس افشین رحیمی گل خندان رسید:

  1. حمایت از ایجاد، راه اندازی و راهبری عملیاتی مرکز نوآوری در راستای آموزش و ارتقاء کسب و کارهای نوین مبتنی بر فناوری و نوآوری در حوزه بازی سازی رایانه ای
  2. توانمندسازی افراد در جهت ارتقاء علمی و مهارتی در زمینه بازی سازی رایانه ای از طریق ارائه آموزش های مهارتی

در ادامه تحقق این مهم، به زودی شاهد راه اندازی مجموعه ای در ۳ طبقه و ۶۰۰ متر در مجموعه ساختمان های سازمان فنی و حرفه ای خواهیم بود که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت سازمان فنی و حرفه ای و پارک خراسان، این پروژه به زودی راه اندازی و اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است این ظرفیت به شرکت ها و تیم های فعال و خلاق در حوزه بازی های رایانه ای، آموزش های تخصصی در این حوزه و توانمندسازی تیم ها اختصاص خواهد یافت.

این مرکز نوآوری می تواند به متخصصین این حوزه کمک کند تا به صورت متمرکزتر، هم افزایی و توسعه خوبی را در حوزه کسب و کار بازی های رایانه ای ایجاد کند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات