استفاده از پتانسیل‌های پست و پارک گامی در راستای توسعه فرهنگ نوآوری


رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از تعامل پست استان گفت: مدل و نحوه اتصال شبکه نوآوری پارک‌های کشور به شبکه تقاضامحور نوآوری، مساله‌ای است که بایستی راه ‌حل مناسبی برای آن یافت شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان رضوی؛ در رویداد استارتاپ های صنعت پست که به مناسبت افتتاح مرکز نوآوری پست در روز ۲۱ مهر ماه و با حضور ویدئو کنفرانسی قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و سیداحمد موسوی مدیر کل پست استان خراسان رضوی برگزار شد، رضا قنبری رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ضمن اشاره به تفاهم نامه فی‌مابین پارک واداره کل پست خراسان رضوی، به همکاری های صورت گرفته در راه اندازی مرکز نواوری و استفاده از پتانسیل های طرفین در توسعه فرهنگ نوآوری اشاره نمود.

رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از تعامل پست استان گفت: مدل و نحوه اتصال شبکه نوآوری پارک های کشور به شبکه تقاضامحور نوآوری، مساله ای است که بایستی راه حل مناسبی برای آن یافت شود.

قنبری اظهار داشت: ما از فضاهایی که پست در اختیار ما قرار داده برای توسعه فرهنگ نوآوری برای مردم استفاده می کنیم.

وی گفت: حوزه معاونت ریاست جمهوری الگوی خوبی است که از ظرفیت پارک ها در توسعه ماموریت خود استفاده می کند.

رئیس پارک علم و فناری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از طریق دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای و با به خدمت گرفتن شرکت های بزرگ و ایجاد شبکه بین شتابدهنده ها، بر آن هستیم تا فاصله ها را کم کنیم.

شبکه پارک های کشور همانند یک پلت فرم برای جذب شرکت ها و ایده های فناوران عمل می‌کند و ارتباطات درون شبکه و انتشار آن در سایر اجزای اکوسیستم نوآوری را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد، لذا با توجه به وجود این پتانسیل در شبکه پارک های کشور، باید مسائل و تقاضاهای سازمان ها روی این پلت فرم مستقر شود.

همچنین پیشنهاد شد که برای ایجاد ظرفیت های اجرایی بیشتر، بازیگران اکوسیستم نوآوری تقویت شوند.

رئیس پارک علم و فناوری بر حمایت از شتابدهنده ها تاکید کرد و گفت: آماده پذیرش ایده ها از دور ترین نقاط هستیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات