برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر و حمل و نقل کراچی پاکستان

برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر و حمل و نقل کراچی پاکستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، کشور پاکستان با بیش از ۲۲۰ میلیون نفر جمعیت، هفتمین مقصد صادراتی برای کالا و محصولات کشورمان بوده و میزان صادرات به این کشور طی سال‌های اخیر با رشد۴۰ درصدی همراه بوده است.

این کشور پس از عراق طولانی‌ترین مرز زمینی (۹۵۰ کیلومتر) را با ایران دارد که همین موضوع ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش مراودات تجاری بین دو کشور را فراهم می‌نماید. پاکستان در سازمان‌های جهانی تجارت، بهداشت، گمرک و صندوق بین‌المللی پول عضویت داشته و بیست و ششمین قدرت اقتصادی دنیا محسوب می‌شود.

بر این اساس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کراچی پاکستان در ایران در نظر دارد با حمایت سرکنسولگری ج.ا.ایران در کراچی و صندوق نوآوری و شکوفایی نسبت به برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، ابزار و ماشین‌آلات همزمان با نمایشگاه‌های بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل‌ونقل و خودرو در کراچی پاکستان از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ اقدام نماید.

شایان ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، ۷۰ درصد هزینه های اجاره و ساخت غرفه را به‌صورت بلاعوض پس از بازگشت از نمایشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت خواهد نمود.

هر یک از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای www.inteep.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۲۸۹۲۹ و همراه ۰۹۳۷۰۲۰۱۰۵۳ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات