جلسه توصیف ابعاد پروژه طراحی و پیاده‌سازی ERP جدید گروه کارخانجات پارت لاستیک برگزار شد


جلسه توصیف ابعاد پروژه طراحی و پیاده سازی ERP جدید گروه کارخانجات پارت لاستیک در روز شنبه مورخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ به میزبانی پردیس ICT در محل سالن جلسات دفتر سجاد پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس ICT، در این جلسه که پیرو درخواست شرکت پارت لاستیک برای طراحی و پیاده سازی ERP پس از اعلام فراخوان برای شرکت های مرتبط با این حوزه برگزار شد، علی جاهدی مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان گفت: این جلسه بعد از درخواست شرکت پارت لاستیک برای اجرای پروزه طراحی و پیاده سازی ERP جدید با استفاده از فناوری های به کار گرفته در شرکت های عضو با هدف ایجاد ارتباط بین نیازهای فناورانه صنعت و شرکت های فناور برگزار شد.

لازم به ذکر است شرکت های حاضر در جلسه به ترتیب سامیان سافت، داده گستران پژواک آریا، یسنا پارس، به شرح ذیل، بودند:

  • شرکت سامیان نرم افزار از سال ۷۹ در صنعت نرم افزار های ERP و (Sales Force Automation)SFA فعالیت می کند و تاکنون فتخار همکاری با شرکت های بزرگی مثل کاله، سن ایچ، محیادارو، پپسی، گلرنگ، نیوا، فیلیپس را دارد.
  • شرکت داده گستران پژواک آریا با محصول سامانه مدیریت فرآیندهای تجاری پژواک؛ مهمترین نوآوری این سیستم، یکپارچه سازی فرآیندهای مکانیزه کل سازمان و عدم وابستگی سازمان به شرکت های مختلف نرم افزاری جهت سفارشی سازی هر سیستم می باشد. ابزار های نوینی مانند موتور فرم ساز پویا به همراه موتور ساخت فرآیند به صورت فلوچارتی، موتور گزارش ساز پویا به صورت جدولی، نموداری و چاپی، تعریف کلیه شروط لازم در یک فرآیند با فرمول نویسی فارسی، تسلط کامل کاربر نهایی و به روزرسانی آسان فرآیندهای سازمان و امکان ساخت UIهای متفاوت متناسب با هویت بصری سازمان و نیز امکان یکپارچه کردن کل نرم افزارهای موجود در سازمان و ارایه وب سرویس ها و وب APIها جهت دریافت و ارسال داده می باشد.
  • شرکت تحقیق و توسعه یسنا پارس با ماموریت ارائه راهکارهای مدیریتی مبتنی بر دانش و فناوری روز، اقدام به ارائه راهکارهای مدیریتی، محصولات نرم‌افزاری و خدمات مشاوره‌ای - آموزشی نموده است. این شرکت در زمینه‌های مدیریت استراتژیک، مدیریت عملکرد، مدیریت بهره‌وری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش، هوش کسب‌و‌کار، داده کاوی و سیستم‌های هوشمند تصمیم‌گیری فعالیت دارد و محصول این شرکت به طور گسترده توسط وزارت خانه‌ها، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات