تغییر احساس عدم رضایت به رضایت، بهترین نقطه پشتیبانی است
او همچنین با توضیح درباره این موضوع که بیشترین میزان نارضایتی کاربران درباره چه موضوعاتی است، به تعامل کاربران و پزشکان اشاره کرد و گفت: «برای مثال پزشک دارویی را تجویز کرده که عوارضی در ابتدای روند درمان داشته باشد که کاربر این موضوع را پیگیری کند. به اعتقاد صادقیان، طبیعتا این مشکلات با تعامل بین کاربران و تیم پشتیبانی قابل پیگیری است. تعامل قابل توجه تیم پشتیبانی با تیم پشتیبانی پزشکان این امکان را فراهم کرده که اگر کاربر مشکلاتی داشته باشد به سریعترین شکل ممکن این مشکل پیگیری و در مراحل بعدی رفع میشود.» او با توضیح درباره دلایل قابل توجه بودن این مرحله گفت: «حل شدن مشکل کابران و ایجاد احساس رضایت خاطر برای آنها، بهترین احساسی است که در تیم پشتیبانی آن را تجربه میکنیم.» مدیر تیم پشتیبانی دکترساینا، با اشاره به اینکه دکترساینا در حوزه سلامت مشغول به فعالیت است به جنبه اجتماعی عملکرد تیم پشتیبانی اشاره کرد و گفت: «بارها این موضوع را تجربه کردهایم که در روزها تعطیل یا شب با کاربر در ارتباط بودهایم. او با بیان اینکه تیم پشتبانی دکترساینا همیشه این موضوع را مورد توجه قرار میدهد که کاربران دکترساینا خدمات حوزه سلامت را به بهترین شکل و بالاترین استاندارد از دکترساینا دریافت کنند، گفت: «خدمات درمانی و سلامت، تفاوت قابل توجهی با حوزههای دیگر دارد. به باور صادقیان هدف از پشیبانی حل شدن مشکلات کاربران است، در چنین شرایطی غایت عملکرد تیم پشتیبانی ایجاد احساس رضایت برای کاربران است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات