برون سپاری: راه برون رفت تامین نیروی انسانی

برون سپاری: راه برون رفت تامین نیروی انسانی

برون سپاری: راه برون رفت تامین نیروی انسانی

پیشرفت در دنیای کسب‌و‌کار امروز برمبنای رقابت و نوآوری است. زمانی که ما در حال ساخت هویت خود و متمایز کردن برند خود از دیگران هستیم، در یک میدان مسابقه قرار داریم. تصمیماتی که برای روند کسب‌و‌کار‌ها گرفته می‌شود، برنامه‌ریزی صحیح، ایجاد یک سیستم متفاوت و برخورد حرفه‌ای باعث پیشی گرفتن از رقبا می‌شود

برون‌سپاری به معنای واگذاری تمام یا بخشی از وظیفه، عملیات، کار یا فرآیندی از شرکت‌ها و سازمان‌ها، به شرکت یا شریکی دیگر است که بتواند مجموعه امور را به صورت مستقل انجام دهد.

مدیریت هزینه‌ها در حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی

یکی از سرمایه‌های صاحبان کسب و کار افرادی هستند که برای سازمان کار می‌کنند. هرچه بیشتر به آن‌ها و نیازهای آن‌ها رسیدگی کنیم، موجب رونق و موفقیت بیشتر کسب و کار خواهد شد. معمولا بزرگترین چالش صاحبان مشاغل، استخدام کارکنان شایسته، حفظ کارکنان برای مدت طولانی و مدیریت هزینه‌های آن‌ها می‌باشد. یک راه عالی برای کاهش هزینه‌ها، به دست آوردن کارکنان مناسب و افزایش ظرفیت، مشورت با یک شرکت تامین نیروی انسانی است. این امر در نهایت کمک می‌کند تا سازمان‌ها بودجه‌‌ای را که بابت جستجوی نیروی انسانی لازم است صرف رشد کسب‌و‌کار و تجارت خود  نمایند

هزینه زمان در مدیریت نیروی انسانی

هزینه زمان یکی از هزینه‌های نامحسوس و دیده نشده در تصمیمات مدیران شرکت‌هاست. هزینه زمان به معنی شمول ترافیک کارها در طول دوره‌ زمانی و بازدهی نسبت به زمان است. به عنوان مثال اگر دو نفر نیروی کار هنگام انجام کار مشابه در بازه‌های زمانی مشابه، بازدهی متفاوتی داشته باشند، تفاوت بازدهی همان هزینه مشتمل بر زمان است. در مدیریت برون‌سپاری، هزینه وارده بر طول زمان توسط شرکت‌های پیمانکاری مدیریت شده و در کلیات بهای اجرای کار در برنامه‌های کارفرمایان ذخیره می‌شود و در نهایت بهای تمام شده  کاهش خواهد یافت؛ درحالی که بازدهی بیشتر با کیفیت چه بسا قوی‌تر ایجاد خواهد شد.

چرا برون سپاری کنیم؟

برون سپاری نیروی انسانی یک راه عالی برای اطمینان از این است که حتی اگر یک کارمند تصمیم به خروج از کسب و کار بگیرد، حوزه‌ها و عملکردهای اصلی سازمان آسیب نبیند. این امر به کاهش خطرات احتمالی مشاغل در مورد گردش مالی کمک می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها در سراسر جهان روی این نوع شرکای تجاری حساب می‌کنند تا عملیات اصلی شرکت خود را موثرتر و کارآمدتر کنند و به مزیت مفیدی برای رونق هر کسب و کار تبدیل شوند. برای دستیابی به اهداف تجاری والا بهتر است به جای صرف وقت و هزینه استراتژی‌های جذب نیروی انسانی به داشتن یک نیروی کمکی برای افزایش شانس بیشتر تکیه کرد. در نهایت به کلیه صاحبان کسب و کار توصیه می‌شود، جهت مدیریت زمان، کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر هدف اصلی سازمان بخشی از امور را برون سپاری نمایند به طور مثال از آنجا که تمرکز مالکین و دارندگان و بهره برداران مجتمع های تجاری بر اجاره، فروش و واگذاری واحدهای تجاری و راه اندازی مجتمع می‌باشد، گاه ناچار می‌شوند برای انجام امور پشتیبانی، نظافتی، مراقبتی، تاسیساتی و فضای سبز، اقدام به جذب و استخدام نیرو کنند. اما از آنجا که تبحر و حرفه بهره‌برداران و مالکین مجتمع‌ها امر دیگریست در جذب و استخدام و آموزش و مدیریت نیرو دچار مشکلاتی می‌شوند. برون سپاری راه برون رفت از دشواری جذب و استخدام بوده و موجب می‌شود تا دغدغه‌ها و هزینه‌های سربار این امر کاهش یابد.

آفتاب تجارت سامان

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات