طراحی و تولید محصولات دانش بنیان در شرکت آریا صنعت سازه بارثاوا


کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان در ارزیابی آریا صنعت سازه بارثاوا، دانش بنیانی محصولات جدید این شرکت را تایید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری انرژی؛ شرکت آریا صنعت سازه بارثاوا، از شرکت های پردیس تخصصی انرژی پارک علم و فناوری خراسان موفق شد تایید دانش بنیانی دو محصول جدید خود را در تجهیزات سرچاهی به تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برساند.

این شرکت که به صورت تخصصی در حوزه طراحی تجهیزات سرچاهی WHCP , CIP مورد استفاده در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مشغول به فعالیت بوده، توانسته است سهم مناسبی از بازار این حوزه را برای محصولات خود ایجاد نموده و پاسخگوی نیاز مشتریان این صنعت باشد.

به منظور افزودن مواد شیمیایی مختلف از قبیل مواد منعقد کننده و کمک منعقد کننده، اسید، قلیا، مواد ضد رسوب و ضد خوردگی، مواد ضد عفونی کننده و…. به ماده اصلی در صنایع مختلف از پکیج تزریق مواد شیمیایی استفاده می شود ،پکیج تزریق شیمیایی (CIP) برای سطح و زیر دریا، سیستم هایی هستند که برای تزریق برخی مواد شیمیایی در مناطق مورد نیاز استفاده می شوند. پکیج می تواند برای سیستم های تزریق تک یا چند شیمیایی باشد و پمپ های استفاده شده مطابق با آخرین نسخه API ۶۷۴ / API ۶۷۵ هستند.

سابقه طولانی و اثبات شده شرکت آریا صنعت سازه بارثاوا در ارائه راه حل هایی برای بازارهای نفت و گاز دریایی ما را قادر ساخته است تا راه حل های متنوع و سفارشی ارائه دهیم که بتواند در برابر محیط های خطرناک مقاومت کند. وظیفه اصلی تابلوهای‌کنترل‌سرچاهی (Wellhead Control Panel)، باز و بسته نمودن شیرهای سطحی(SSV) و زیرسطحی (SSSV) ، شیر بهره برداری (WV) چاههای نفت و گاز و نیز ایجاد خط فشار جهت سنسورهای فشار (Pressure Switch)، سنسور آتش و زلزله (Fusible Plug) در مواقع اضطرار و یا به فرمان بهره‌بردار می‌باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات