شرکت توتال به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپر نوا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ راه یافت


شرکت دانش‌بنیان نویدآوران ویستا تام (TotalNAV) فعال در حوزه تخصصی مدیریت هوشمند حمل و نقل بین المللی به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپر نوا در نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز ۲۰۲۱ راه یافت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردس فناوری اطلاعات‌و ارتباطات شرکت دانش‌بنیان نویدآوران ویستا تام (TotalNAV) فعال در حوزه تخصصی مدیریت هوشمند حمل و نقل بین المللی به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپر نوا در نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز ۲۰۲۱ راه یافت.

نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز، بخش مربوط به استارتاپ های نمایشگاه جیتکس دبی است که هر ساله میزبان صدها استارتاپ فناور از سراسر دنیا است. در سال ۲۰۲۱، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، و همکاری اتاق بازرگانی تهران، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران، و فدراسیون فناوری اطلاعات ایران، ۲۰ استارتاپ ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند..

مسابقه سوپرنوا یکی از بخش های نمایشگاه جیتکس فیوچر استارز است که مورد استقبال استارت آپ ها و شرکت های حاضر در نمایش قرار گرفته است. این رویداد یکی از ۳ مسابقه بزرگ جهان در حوزه استارتاپی است که فرصت دیده شدن استارتاپ‌ ها در سطح جهانی را فراهم می سازد.
استارپهای شرکت کننده در این مسابقه باید در یکی ازحوزه های زیر فعال باشند: هوش مصنوعی، فینتک، بلاکچین، تجارت الکترونیک، آموزش، سلامت، تاثیرات زیست محیطی و اجتماعی، فناوری فراگیر، شهرهای هوشمند/اینترنت اشیا، نرم افزار، گردشگری، فناوری فضایی، فناوری ورزشی و اقتصاد خلاق.
امسال از میان ۷۵۰ شرکت حاضر در این رویداد، ۳۹ شرکت موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقه سوپرنوا شدند که از این میان ۲ شرکت در زمینه نرم افزار فعالیت داشتند که یکی از آنها  شرکت نویدآوران ویستا تام (TotalNAV) که از جمله شرکت های عضو پردیس ICT، می باشد که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در این مسابقه شرکت ها، بر اساس مجموعه ای از شاخص ها از جمله سطح بهره مندی از نوآوری، طول عمر، قابلیت پیاده‌سازی و درآمدزایی، سطح توانمندی اعضای تیم، کاربرد و میزان تاثیر محصول بر جامعه، فرهنگ و محیط زیست ارزیابی شده اند.
مسابقه سوپرنوآ،‌ علاوه بر ایجاد فرصت دیده شدن برای استارت آپ ها، حضور سرمایه‌گذاران و خریداران واقعی در میان داوران مسابقه، امکان بهره مندی از جایزه نقدی ۲۰۰ هزار دلاری را برای استارتاپ ها فراهم می آورد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات