مدیرمرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه: پیگیر جذب ۱۴ تیم نهایی رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در مرکز رشد کشاورزی هستیم

مدیرمرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه: پیگیر جذب ۱۴ تیم نهایی رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در مرکز رشد کشاورزی هستیم

مدیرمرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه:

پیگیر جذب ۱۴ تیم نهایی رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در مرکز رشد کشاورزی هستیم

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه از پیگیری جذب ۱۴ طرح نهایی ارائه شده در رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، شهاب خوش خوی با اشاره به اتمام کار رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" گفت: این رویداد که از ۲۶ مهر در کرمانشاه آغاز شده و روز گذشته (۳۰ مهر) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان دارد.

وی افزود: در مجموع ۴۳ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که بر اساس داوری‌های صورت گرفته و امتیاز بندی داوران در نهایت ۱۴ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

خوش خوی تصریح کرد: در میان طرح های نهایی این رویداد نیز، در نهایت با توجه به ارائه های صورت گرفته، سه تیم با رای داوران به عنوان تیم های برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس رای داوران به ترتیب آزاده یوسفی مقدم با ایده" طراحی نرم افزار جهت داد و ستد نشا میان فروشندگان حوزه کشاورزی" از کرمانشاه، جواد نعمتی با ایده "طراحی وساخت دستگاه جداسازی کلاله از گلبرگ زعفران" از کرمانشاه و نسرین حسن زاده با ایده "احداث یک مجموعه گلخانه‌ای طبقاتی هوشمند بر پایه کشت هیدرویونیک و آترویونیک و کشت خاکی و ایجاد چرخه تولید تا مصرف" از تهران به عنوان سه طرح برگزیده رویداد معرفی شدند.

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه سه طرح برگزیده این رویداد اولویت پذیرش در پارک علم و فناوری کرمانشاه را دارند، گفت: برگزیده سوم هم که از استان تهران در این رویداد شرکت کرده با معرفی نامه برگزیده شدن رویداد می تواند در اولویت پذیرش در پارک های علم و فناوری تهران قرار گیرد.

خوش خوی گفت: علاوه بر نفرات برگزیده، سایر طرح های این رویداد نیز که به مرحله نهایی راه پیدا کردند رها نمی شوند و پیگیر جذب آنها درمرکز رشد کشاورزی کرمانشاه هستیم.

این مسئول تاکید کرد: برنامه داریم برای طرح های پذیرش شده درمرکز دفتر کار تهیه کرده، مشاوره و منتورهای تخصصی فنی و تجاری در اختیار آنها قرار دهیم و تمام اقدامات لازم برای پیشبرد طرح و ایده و تجاری سازی آنها را پیگیری کنیم.

خوش خوی افزود: خدمات ارائه شده به طرح ها شش تا ۹ ماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت نمونه سازی اولیه طرح ها، اخذ مجوزهای لازم و مطالعه بازار آنها صورت خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: به تیم های اول تا سوم این رویداد جوایزی از سوی صندوق پژوهش و فناوری زاگرس اعطا شده و به قید قرعه به ۹ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی نیز جوایزی از سوی شرکت فناوران کاشت زاگرس، مجتمع شیمیایی بیستون و مدیریت ترویج و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان اهدا شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات