مجری برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت برای کارکنان دولت هستیم


عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پایا توس آب رادین گفت: آموزش‌های عمومی در حوزه‌های آب، انرژی و آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی و HSE ویژه کارمندان دولت و وزارت نیرو ارائه می‌کنیم.

سید مجتبی حقیقی در گفت‌‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌وفناوری خراسان اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ موسسه آموزشی پایا توس آب رادین در مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت در پارک علم وفناوری خراسان فعالیت خود را آغاز کرد که دارای آموزش‌های عمومی در حوزه‌های آب، انرژی و آموزش‌های تخصصی در حوزه ایمنی و HSE است.

وی افزود: آموزش‌های تخصصی ویژه کارمندان دولت و وزارت نیرو همچون شرکت‌های آب‌فاضلاب، شرکت‌های برق منطقه‌ای و ... است که به صورت کلاس‌های ضمن خدمت برگزار می‌شود.

حقیقی ادامه داد: آموزش‌های عمومی ما شامل آموزش در حوزه مصرف بهینه آب شرب شهری است و حدود ۶ سال در این حوزه مشغول فعالیت هستیم.

عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پایا توس آب رادین گفت: موسسه آموزشی پایا توس آب رادین در استان‌های گلستان، سیستان‌و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به عنوان نماینده آموزشی وزارت نیرو‌ محسوب می‌شود.

گفتنی است هنرجویانی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی می‌شوند، پس از موفقیت در آزمون جامع سازمان، از ما به عنوان نماینده وزارت نیرو گواهینامه معتبر دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا برای توسعه آموزش‌ها به استان‌های دیگر، سامانه‌ای راه‌اندازی کردیم که بتوانیم به صورت آنلاین کلاس‌های ضمن خدمت را برای متقاضیان برگزار کنیم. این سامانه مختص شرکت‌‌های دولتی و وزارت نیرو است تا بتوانند به راحتی در کلاس‌ها شرکت کنند.

عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پایا توس آب رادین تاکید کرد: علت راه‌اندازی این سامانه این بود که که شرکت‌های دولتی از سامانه‌های عمومی استفاده می‌کردند و‌ مشکلاتی زیادی داشتند که با این سامانه، مشکلات آن‌ها کاملا رفع شد.

وی اضافه کرد: پارک خراسان از لحاظ مالی کمک‌های شایانی به ما داشتند. دوره‌های آموزشی برگزار کردند و راه‌های ارتباطی با مشتریان را برای ما هموار کردند.

تنها از پارک خراسان می‌خواهم نظارت و ارزیابی بیشتری روی شرکت‌ها داشته باشند و تعداد کارشناسان نظارت را افزایش دهند تا شاهد بهبود بیشتر در این زمینه باشیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات