روش های تبلیغات شرکت های نوپا در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک کرمانشاه بررسی شد

روش های تبلیغات شرکت های نوپا در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک کرمانشاه بررسی شد


مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، بمنظور ارتقا توانمندی و آماده سازی تیم های پذیرفته شده در طرح منش، کارگاهی آنلاین با محوریت روش های تبلیغات برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در فاز شتابدهی از برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، مبادرت به برگزاری رویدادی دیگر در قالب صندلی تجربه با عنوان "روش های تبلیغات" نمود.
سینا چاوشی، مدیر عامل شرکت زیتاک به عنوان مدرس این کارگاه به بحث و بررسی موضوعات تبلیغاتی مهمی نظیر ورود شرکت های کوچک به دنیای تبلیغات، معرفی پارامترها تارگتینگ یا هدفگذاری و نیز مقوله آفرینگ یا محتوای تبلیغ پرداخت.
چاوشی همچنین انتخاب نوع مدیا یا رسانه، تفاوت رسانه ها و مزایا و معایب هر یک را به شکل مجزا تحلیل نمود. وی همچنین هدف های متعددی برای تبلیغات عنوان کرد و تاکید داشت که هر شرکت نوپایی باید از قبل قصد خود را از تبلیغات معین کند.
گفتنی است؛ تیم های پذیرفته شده در طرح منش هم اکنون در فاز شتابدهی این طرح، آخرین کارگاه ها و رویدادهای مختلف را پشت سر می گذارند تا در نهایت با حداقل ریسک بتوانند ورودی موفق به دنیای کسب و کارهای استارت آپی داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات