انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

انعقاد تفاهم نامه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی صبح امروز، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میزبان دکتر ناصری رئیس پارک علم و فناوری بود. مهندس مودی رئیس سازمان ضمن خیر مقدم عنوان کرد : یکی از بزرگترین  دغدغه های موجود در استان، مبحث اشتغال فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است که به جای استفاده از دانش و نوآوری در راستای اشتغال، پیگیر پشت میزنشینی در ادارات می باشند. وی پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای ترغیب و آشنایی این قشر با مقوله کارافرینی مبتنی بر دانش دانسته و افزود : سازمان نظام مهندسی آماده همکاری همه جانبه با شرکتهای دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی به جهت توسعه محصولات و خدمات ایشان می باشد . وی همچنین اذعان داشت که پتانسیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی می تواند پیشبرنده اهداف فناورانه نواوران بخش کشاورزی جهت نیل به یک اقتصاد پویا و اشغال پایدر باشد.

دکتر ناصری در این نشست ضمن قدردانی از حسن همکاری سازمان گفت : پارک علم و فناوری شاید تنها بخشی از بدنه دولت می باشد که می تواند مستقیما از بخش خصوصی حمایت مالی کند. وی در ادامه گفت اعتبارات حمایتی گسترده ای برای نوآوران و فناوران در پارک وجود دارد لیکن این حمایت ها فقط در صورت استقرار شرکت در پارک، صورت می پذیرد. وی اشتغال بخش کشاورزی را حلال مشکلات عمده استان دانست و افزود : با توجه به وجود محصولات استراتژیک، حمایت از طرح های نوآورانه با ارزش افزوده بالا می تواند بخش اعظمی از این مشکلات را حل نموده و به توسعه استان کمک کند.

در ادامه طرفین با انعقاد تفاهم نامه بر همکاری دو جانبه در حمایت از فناوران و نوآران بخش کشاورزی و ارائه خدمات دو جانبه به متقاضیان تاکید نمودند

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

    نظرات