ارتقا آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران به آزمایشگاه توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

ارتقا آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران به آزمایشگاه توانمند در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران در شبکه آزمایشگاهی فناوری¬های راهبردی وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری از آزمایشگاه فعال به آزمایشگاه توانمند ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، در ارزیابی عملکرد سالانه و رتبه‌بندی صورت گرفته از مجموع ۵۸۵ آزمایشگاه عضو شبکه، آزمایشگاه مرکزی پارک در رده آزمایشگاه‌های توانمند قرار گرفته و از حمایت های شبکه آزمایشگاهی بهره مند می گردد.

لازم به ذکر است آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران با هدف ارائه خدمات و افزایش بهره وری در زمینه تامین نیازهای فناوری نو، پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی مرتبط تاسیس گردید.  استفاده مشترک و بهینه از تجهیزات آزمایشگاهی توسط واحدهای فناور مستقر، محل تلاقی پژوهشگران و دانشجویان، فناوران استان و کمک به هم افزایی و ارتباط موثر آن ها، ارائه خدمات آزمایشگاهی به اشخاص حقیقی و حقوقی از دیگر اهداف آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران می باشد.

از وظایف دیگر این آزمایشگاه ، پیش‌بینی نیازهای دستگاهی و تجهیزاتی آتی،کاهش هزینه های آزمایشگاهی و صرفه جویی در هزینه کرد پروژه های تحقیقاتی، دسترسی آسان فناوران، ایده پردازان، اعضای هیات علمی و پژوهشگران و دانشجویان به فضاها و امکانات پژوهشی بوده است.


کلیه افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به آزمایشگاه، وب سایت آزمایشگاه  به نشانی http://lab.mstp.ir/Home و یا تماس تلفنی از نحوه و میزان خدمات این آزمایشگاه مطلع شوند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات