شرکت حرکت اول از شرکت های پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد


مدیران شرکت حرکت اول (واحد سرمایه گذاری همراه اول) از شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان در حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ مدیران شرکت حرکت اول (واحد سرمایه گذاری همراه اول) روز چهارشنبه ۱۲ ابان ماه از شرکت های  فناور پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرده و با ظرفیت های این شرکت ها به ویژه در حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شدند.

این بازدید که در راستای توسعه تعاملات پارک با واحدهای سرمایه گذار برنامه ریزی شده بود، گروهی از مدیران شرکت حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه گذاری شرکت همراه اول از بخشی از ظرفیت های پارک علم و فناوری استان بازدید نموده و از نزدیک با توانمندی های این شرکت ها به ویژه در زمینه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا شدند.

همچنین موضوع انعقاد یک تفاهم نامه جامع برای افزایش سطح تعاملات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با نظارت مدیریت توسعه کسب و کار پارک خراسان و همکاری شتاب دهنده هاوش، موضوع مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

شایان ذکر است بازدید از مرکز توسعه فناوری تیراژ (شرکت های پژواک، یسنا پارس و پارس اطلس)، بازدید از فضاهای اشتراکی ساختمان سجاد و بازدید از آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ و گفتگو با رئیس و مسئولین پارک علم و فناوری خراسان، از جمله برنامه های این بازدید بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات