مهلت ثبت‌نام برای سومین دوره طرح توانمندسازی صدف در استان گلستان تمدید شد

مهلت ثبت‌نام برای سومین دوره طرح توانمندسازی صدف در استان گلستان تمدید شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، طرح توانمندسازی صدف در نظر دارد ضمن ایجاد انگیزه و توانمندسازی در بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، به آنها کمک کند تا مسیر درست شغلی خود را انتخاب و درنهایت بتوانند نقش‌آفرینی موثری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.

طرح صدف در سه فاز اصلی خودشناسی (کمک به افراد برای شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم (ازجمله ارتباطات موثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روندهای بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده و... ) و آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن‌بازارها، کارخانه‌های نوآوری و بازدید و آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد)  برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان، پنل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق، ارائه مشاوره‌های شغلی به شرکت‌کنندگان بر اساس رشته‌های تحصیلی و آشنایی با مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار است.

یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای این طرح، کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و کمک به افراد برای آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی و همچنین نحوه تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی است.

در پایان این طرح، به منتخبان طرح کمک خواهد شد تا دوره کارآموزی/کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان سپری کنند.

علاقه‌مندان در استان گلستان به‌منظور انجام فرآیند پیش‌ثبت‌نام و شرکت در این طرح، فقط تا روز شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا به نشانی www.b۲n.ir/e۷۹۰۸۳ مراجعه نمایند .

متقاضیان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۱۵۲۹۲۹۱۹ (خانم شقایق) تماس حاصل فرمایند .

لازم به ذکر است، این طرح از هفته آخر آذرماه ۱۴۰۰ در محل کارخانه نوآوری گرگان کلید خواهد خورد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات