برگزاری نشست داوری واحدهای مستقر در پردیس نور

برگزاری نشست داوری واحدهای مستقر در پردیس نور

معاونت فناوری پارک در طی بازدیدی دوروزه از واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در پردیس نور (استان مازنداران)، به بررسی فعالیت‌ها، نحوه عملکرد در دوره جاری و میزان پیشرفت برنامه کسب‌وکار شرکت‌ها پرداختند.

در این بازدید، رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی، دکتر عابدیان، ضمن اعلام رضایت از میزان پیشرفت و کیفی شدن واحدهای فناور مستقر در پردیس نور، به ارائه راهکارهایی به‌منظور توسعه ساختار پارک پرداختند.

در ادامه معاون فناوری پارک، مهندس حامد ابراهیمی، اقدامات و برنامه‌های اخیر معاونت فناوری در راستای بهبود کیفیت و کمک به پیشرفت واحدهای فناور اعم از حمایت‌های مالی، دوره‌های آموزشی و خدمات مشاوره و منتورشیپ را بیان کردند.

پس‌ازآن جلسات ارزیابی تخصصی واحدهای فناور با حضور معاون فناوری، مشاور رئیس پارک در امور توسعه پردیس مدیر موسسات پارکی و سرپرست مرکز رشد برگزار شد.

در این جلسات ضمن بازدید از دفاتر کار، فعالیت‌ها و نحوه عملکرد هر واحد فناور نیز موردبررسی قرار گرفت. همچنین بازدیدی از فضای اختصاص‌یافته به شرکت بهین جلبک فرآوران البرز در راستای تولید جلبک‌های خوراکی و میزان پیشرفت کار این شرکت نیز انجام شد.

با توجه به عضویت شرکت زند الکترونیک کلار سبز در بخش موسسات پارک علم و فناوری و استقرار بخش تولید سخت‌افزارهای الکترونیکی و رایانه‌ای شرکت در شهرک صنعتی مرزن‌آباد، از خط تولید و واحد تحقیق و توسعه مستقر در این فضا نیز بازدیدی انجام شد و مدیر شرکت، جناب آقای مهندس زند کریمی به بیان روال و چرخه کار مجموعه، نحوه تولید محصولات و مدل درآمدی و کسب‌وکار شرکت پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات